Ojetý Scenic - test
4 posters
Strana 1 z 1
Re: Ojetý Scenic - test
Všecko, co píšou, už víme. Negativa jsou způsobený špatným označením. Není tam VW
svar- Poeet p?íspivku : 2608
Age : 58
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: Ojetý Scenic - test
Mo právě, vše co pišou už víme,,ale pravda je také to, že tam není VW jak píše svar, ale já bych to ještě upřesnil,,, ono je to jedno co se týče závad, ty sou na každém autě, ale jde o to koupit si VW mít stejný závady, ba dnes i stejně drahý, ale absolutně žádná výbava a komfort jako v žebřiňáku....to pak musí být člověk opravdu srdcař aby to ustál, že hoši od koncernu... obdivuhodné nátury.
maky- Poeet p?íspivku : 2595
Age : 72
Location : Lysá nad Labem
Registration date : 21. 01. 10
Re: Ojetý Scenic - test
No ono to bude trochu jinak. Z mého pohledu obchodníka je k udržení ekonomického růstu potřeba podpořit spotřebu. Media jsou silná a proto nenásilně vnutí zákazníkovi cokoliv co je zrovna potřeba. Pamatujete na testy Škody Oktavia první generace v době kdy se běžně prodávala? Do nebes ji vynášeli a tady v testíku z ní udělali novináři vrak Bazar Octavia , který koupí jenom největší zoufalec.
Tedy milý zákazníku co se zajímáš o Renault Scenic II vybírej si jenom motor 2,0 dCi z konce výroby. A zákazník hledá až se dohledá, že takové auto vyjde na 250 až 300 tisíc a furt je to ojetina, která už něco pamatuje. Ale chytří prodejci nových aut na stejných inzertních servrech masírují stejného zákazníka nabídkama skladovek a předváděček, které musí prodat a on zákazník nakonec pod tlakem mediální masáže přitlačí 5o.ooo korun a koupí si trojkového Scenica, kterého přece v aktuálních testech všude chválí. Má najeto jenom pár kilometrů a před sousedy to taky bude vypadat líp. Media splnila svůj úkol podpořit spotřebu. Zákazník utratil svoje korunky za věc novou a ekonomický kolotoč se može točit dál.
hoj sali
Tedy milý zákazníku co se zajímáš o Renault Scenic II vybírej si jenom motor 2,0 dCi z konce výroby. A zákazník hledá až se dohledá, že takové auto vyjde na 250 až 300 tisíc a furt je to ojetina, která už něco pamatuje. Ale chytří prodejci nových aut na stejných inzertních servrech masírují stejného zákazníka nabídkama skladovek a předváděček, které musí prodat a on zákazník nakonec pod tlakem mediální masáže přitlačí 5o.ooo korun a koupí si trojkového Scenica, kterého přece v aktuálních testech všude chválí. Má najeto jenom pár kilometrů a před sousedy to taky bude vypadat líp. Media splnila svůj úkol podpořit spotřebu. Zákazník utratil svoje korunky za věc novou a ekonomický kolotoč se može točit dál.
hoj sali
sali- Poeet p?íspivku : 676
Age : 44
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|