Scenic II v AutoTipu v rubrice bazar
4 posters
Strana 1 z 1
Re: Scenic II v AutoTipu v rubrice bazar
Ať se jde ten novinář bodnout. Rád bych poznal toho vola, který s 1,9 jezdí za 7 litrů. Samozřejmě, že to jde, ale musí se tomu šlapat na krk, nebo se motat po městě. Ale kombinovanou spotřebu mám pořád na 6 litrech. Karta, že nefunguje? Měl jsem Megana s kartou - bez problému, brácha má megana s kartou, bez problému, můj Scenic s kartou, bez problému. Jediný, co je pravda jsou ty žárovky. Myslím, že to nemá na kapotě znak VW. To bude asi ten hlavní problém. ;-)
Sedli- Poeet p?íspivku : 86
Registration date : 28. 08. 09
Re: Scenic II v AutoTipu v rubrice bazar
Tak, tak, podívejme se třeba na otcův vůz, r.v. 2004, krátká verze, 1.5 dci, najeto téméř 190 tis., krom klasického servisu prošlo auto asi 4 bouračkami, z toho jedna byla nad 100 tis.škoda, další pak téměř totálka od kamionu, měněny komplet přední+zadní dveře + od kufru + haubna, několikrát opravovaná elektrika, olej měněn jen když tam už žádnej nebyl a stejně tak i pravidelné kontroly se s časem změnily přes nepravidelné až na nutné. výsledek = auto stále jezdí ...
Pule- Poeet p?íspivku : 324
Age : 46
Registration date : 17. 10. 11
Re: Scenic II v AutoTipu v rubrice bazar
Nazdar Bobule
koukám, že máš taky 1.6 a v tom jiném článku píšou, že od roku 2006 mají 1.6 šesti rychlostní manuál. Podle světel vidím, že máš auto po faceliftu, takže se ptám. Máš tam šestikvalt? Měl jsi možnost jet s krátkým scenicem a jen s pětikvaltem? Je v tom nějaký velký rozdíl?
Popenec
koukám, že máš taky 1.6 a v tom jiném článku píšou, že od roku 2006 mají 1.6 šesti rychlostní manuál. Podle světel vidím, že máš auto po faceliftu, takže se ptám. Máš tam šestikvalt? Měl jsi možnost jet s krátkým scenicem a jen s pětikvaltem? Je v tom nějaký velký rozdíl?
Popenec
Popenec- Poeet p?íspivku : 667
Age : 40
Location : Orlová (Severní Morava)
Registration date : 24. 07. 09
Re: Scenic II v AutoTipu v rubrice bazar
Ahoj Popenec, no asi takhle. Mám auto r.v. 2007, a ve stejném roce uvedeno do provozu. Šesti kvalt tam mám, když sem si toho při koupi všimnul, měl sem z toho velkou radost, zkušenosti z jízdy jsou však jiné, neříkám, že vyloženě špatné, ale rozporuplné. Já jsem už trochu klidnější řidič, už sem se vyblbhnul, a tak mě to třeba povětšinou vyhovuje, ale nějakej závoďák to auto není. Jsem zvyklej řadit poměrně brzy, kolem dvou tisíc, a tak se na šestou rychlost dostávám už při 70-80km/h. Taková klidná jízda s rodinkou. Je to následek "profesionální deformace" s dieslových motorů firemních aut, kdy sem se 7 let živil řízením po Itálii a Německu.
Myslím si ale, že si s tou šestistupňovou převodovkou frantíci mohli trochu víc vyhrát a líp ji odstupňovat. Z mého pohledu je to tak,protože třeba ta šestka na dálnici při 130 huláká stejně jak ten pětikvalt. Naprosto tragicky se zmíněné odstupňování projevuje při svižnější jízdě nebo při předjíždění. Nejtragičtější je pátá rychlost, která prostě netáhne ani když ji vytočíš, tudíž se stává, že když mám na okresce málo místa a chci rychle předjet tak musím podřadit až na čtyřku, vytočit motor hodně do otáček a pak se to dá. Ta pětka je prostě obecně podle mého dojmu k ničemuž. Na druhou stranu musím pochválit šestku, na kterou sice řadím už při dvou tisících,ale zase na dálnici nebo pěkné okresce nemá problém a zvládá všechno od z kopce přes rovně až do kopce bez nějaké přemrštělé nutnosti podřazovat. Svižně se pak dá jet taky, motoru 4-4,5 tisíce otáček zdá se nijak nevadí, dokonce bych řekl,že se mu to občas i líbí, ale pak je to hodně znát na spotřebě. A já už mám dny blbnutí za sebou, takže jezdím s rodinkou na pohodu.
P.S. vytáčím jen občas, když jedu sám..
Myslím si ale, že si s tou šestistupňovou převodovkou frantíci mohli trochu víc vyhrát a líp ji odstupňovat. Z mého pohledu je to tak,protože třeba ta šestka na dálnici při 130 huláká stejně jak ten pětikvalt. Naprosto tragicky se zmíněné odstupňování projevuje při svižnější jízdě nebo při předjíždění. Nejtragičtější je pátá rychlost, která prostě netáhne ani když ji vytočíš, tudíž se stává, že když mám na okresce málo místa a chci rychle předjet tak musím podřadit až na čtyřku, vytočit motor hodně do otáček a pak se to dá. Ta pětka je prostě obecně podle mého dojmu k ničemuž. Na druhou stranu musím pochválit šestku, na kterou sice řadím už při dvou tisících,ale zase na dálnici nebo pěkné okresce nemá problém a zvládá všechno od z kopce přes rovně až do kopce bez nějaké přemrštělé nutnosti podřazovat. Svižně se pak dá jet taky, motoru 4-4,5 tisíce otáček zdá se nijak nevadí, dokonce bych řekl,že se mu to občas i líbí, ale pak je to hodně znát na spotřebě. A já už mám dny blbnutí za sebou, takže jezdím s rodinkou na pohodu.
P.S. vytáčím jen občas, když jedu sám..
Pule- Poeet p?íspivku : 324
Age : 46
Registration date : 17. 10. 11
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|