Výměna předních destiček a kotouču
2 posters
Strana 1 z 1
Výměna předních destiček a kotouču
Budu se snažit popsat jak vyměnit kotouče a destičky na přední nápravě. Základ je samozřejmě mít před výměnou koupen materiál. Já kupoval u Mirka G. z renault fora. Mám brzdový systém ATE ale myslím že jiné systémy budou podobné ne-li stejné.
Táááák že, auto hodíme na hever a sundáme kolo.
Povolíme dva zápustné šrouby.(torx T40) Jdou dosti těžko takže bouchání kladivem do kotouče i do šroubu je jediné řešení.
Sundáme péro
Odděláme plastové víčka pro imbus 7mm. Na obrázku je vidět jen jedno víčko, druhé je pod ním.
Oddálíme šroubovákem destičky od kotouče
Povolíme dva šrouby imbus 7mm. Opět je vidět jen jeden
Po odšroubování třmenu ho zavěsíme za drát na péro
Povolíme držák třmenu. Jsou to dva šrouby na ořech 18 mm.
Odšrobujeme dva šrouby co drží kotouč a odděláme ho.
Zkontrolujeme jestli drží krycí plech. Pokud ne tak ho přiděláme na místech vyznačených. Použil jsem 4 mm nýt a nýtovacíma kleštěma přichytil.
Očistíme dosedací plochy
Připevníme kotouč na náboj a zajistíme ho dvěma zápustnými šrouby.
Připevníme držák třmenu. Jelikož nemám momenták tak dotahuji na krev a pojistím to lepidlem na závity.
Očistíme plochy pro destičky aby v nich lehce chodily.
Roztáhneme pístek ve třmenu uplně na doraz a vložíme destičku.Sledujeme hladinu brzdové kapaliny v nádržce. Muže přetéct.
Ze předu nasadíme destičku a připevníme třmen.Dva imbus šrouby 7 mm. (horní a dolní)
Zavíčkujeme oba imbusy krytkou.
Připevníme péro třmenu.
Sešlápneme pedál brzdy aby si destičky sedly. Nasadíme kolo a mužeme jít na druhou stranu. Pokud jsem něco zapoměl tak napište a doplním.
Táááák že, auto hodíme na hever a sundáme kolo.
Povolíme dva zápustné šrouby.(torx T40) Jdou dosti těžko takže bouchání kladivem do kotouče i do šroubu je jediné řešení.
Sundáme péro
Odděláme plastové víčka pro imbus 7mm. Na obrázku je vidět jen jedno víčko, druhé je pod ním.
Oddálíme šroubovákem destičky od kotouče
Povolíme dva šrouby imbus 7mm. Opět je vidět jen jeden
Po odšroubování třmenu ho zavěsíme za drát na péro
Povolíme držák třmenu. Jsou to dva šrouby na ořech 18 mm.
Odšrobujeme dva šrouby co drží kotouč a odděláme ho.
Zkontrolujeme jestli drží krycí plech. Pokud ne tak ho přiděláme na místech vyznačených. Použil jsem 4 mm nýt a nýtovacíma kleštěma přichytil.
Očistíme dosedací plochy
Připevníme kotouč na náboj a zajistíme ho dvěma zápustnými šrouby.
Připevníme držák třmenu. Jelikož nemám momenták tak dotahuji na krev a pojistím to lepidlem na závity.
Očistíme plochy pro destičky aby v nich lehce chodily.
Roztáhneme pístek ve třmenu uplně na doraz a vložíme destičku.Sledujeme hladinu brzdové kapaliny v nádržce. Muže přetéct.
Ze předu nasadíme destičku a připevníme třmen.Dva imbus šrouby 7 mm. (horní a dolní)
Zavíčkujeme oba imbusy krytkou.
Připevníme péro třmenu.
Sešlápneme pedál brzdy aby si destičky sedly. Nasadíme kolo a mužeme jít na druhou stranu. Pokud jsem něco zapoměl tak napište a doplním.
Výměna předních destiček a kotouču
super, krásně vyvedené, 1*
díky makymu a tvým prima obrázkům to napříště dám sám...
díky makymu a tvým prima obrázkům to napříště dám sám...
Pule- Poeet p?íspivku : 324
Age : 45
Registration date : 17. 10. 11
Re: Výměna předních destiček a kotouču
Mel jsem z toho strach ale neni se čeho bát. Jediný co jde špatně jsou zajišťovací torx šrouby kotouče. Jsou tak zarezly, ze zalomit klíč není problém .
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|