Odvětrání motoru
2 posters
Strana 1 z 1
Odvětrání motoru
Zdravím Granďáky, řešili jste někdo odvětrání motoru - čistil jste někdo ten bazmek co je spojený s nalévacím otvorem motorového oleje? Nebo ten PCV ventil či jak se jmenuje ta kruhová krabice spojená z každé strany hadicemi ? Začal jsem pozorovat, že se mi špíní mastný šmírem vnitřek přední kapoty a to na straně řidiče a sem tam se stane, že cítím v kabině přepálený štiplavý smrad. Nechci se otrávit a ani aby mi odešlo těsnění motoru. Jde to lechce vyčistit? Co jsem koukal na you tube tak to popisuje jen polský kolega a proléval to asi tech.benzinem. Mám to zkusit? Po polski je to pojmenované ODMA
Díky
Díky
R-ježek- Poeet p?íspivku : 367
Age : 43
Location : Bruntál - Praha
Registration date : 30. 11. 11
Re: Odvětrání motoru
Na vyčištění odvětrání bych použil klasickou oplachovou arvu. Namočit na půl dne a vypláchnout vodou. PCV ventil je membrána, která je dobrá nebo ne. Tam nějaký čištění asi nepomůže, spíš tomu ublíží, když se naleptá. Smrádek od motoru jsme řešili a byl vypadlý kryt u pylovýho filtru.
svar- Poeet p?íspivku : 2608
Age : 58
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: Odvětrání motoru
Děkuji za typ s Arvou, ten kryt plynového filtru je na svém místě,zkusim pátrat dál, jen budu muset říct ženě aby mi při hledání šlapala na plyn ať je víc otáček. Na volnoběh nic nejde poznat. Díky
R-ježek- Poeet p?íspivku : 367
Age : 43
Location : Bruntál - Praha
Registration date : 30. 11. 11
Re: Odvětrání motoru
Když to budeš celý vytahovat, tak zkontroluj ještě trubičku vstupu do bloku od hadičky
svar- Poeet p?íspivku : 2608
Age : 58
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: Odvětrání motoru
Vyměnil jsem motorový olej a je klid od smradů. Měl jsem tam náplň něco přes 5l, protože toho vyteklo opravdu hodně a nechal jsem to doslova vykapat co šlo. Plná plastová lahev od 5l pracího gelu a to tam je vždycky dost místa. Škoda, že nemám i odsávačku, že bych to ještě i vycucnul. Teď mám 3/4 olejové rysky. Je fakt, že jsem v průběhu roku dolíval asi 2dcl že se mi zdálo, že to ubývá. Byla to chyba a asi vím jak se stala. Měření ne na rovince a ne úplně stečeného oleje. Zase zkušenost. Naftou ten starý ojel nebyl cítit. Říkal jsem si, jestli to neředí palivo. Už byl olej KO a bylo ho hodně, asi proto se odpařoval víc a byl cítit. Byl to dobrý Kentán z Montargi. Měním po 10.000km, mám spíš městský provoz. Naštěstí zatím FAP bez problémů, dávám VIF a co dva měsíce čistič DPF a už to i honím, je čas koukat na životnost a ne jen na spotřebu. Takže filtr je občas vypálen a jak jsem občas pozoroval po koupi auta regeneraci filtru, tak už dlouho nebyla a asi to bylo udušeným stylem jízdy.
Můj poznatek - smrad z oleje = stará vypálená náplň co už nečistí a rychleji a víc se odpařuje. A taky nepřelít optimální množství a zas to nepřehánět s kontrolou a počkat na rovnou plochu a až steče z motoru do vany, pak měřit stav.
Můj poznatek - smrad z oleje = stará vypálená náplň co už nečistí a rychleji a víc se odpařuje. A taky nepřelít optimální množství a zas to nepřehánět s kontrolou a počkat na rovnou plochu a až steče z motoru do vany, pak měřit stav.
R-ježek- Poeet p?íspivku : 367
Age : 43
Location : Bruntál - Praha
Registration date : 30. 11. 11
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|