Tempomat
+30
petr novy
hop2286
vlada
R-ježek
pokemon1
Petr Gabriel
hudy
panda
vlkr
Akinor
Efendy
mkb
lenin2001
silanko
LubosM
rokvac
Děda
Kopy
mistrli
citron99
_Mickey_
xslide
maky
razziel76
Koci
svar
Hynek
KŇAF
Popenec
sali
34 posters
Strana 5 z 6
Strana 5 z 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Tempomat
bude hůř, taky budou chybět zuby, vlasy, apod, přebejvat berle, pak taky ty co furt něco někam schovávají,,, ale je tam takovej zobáček, a ten musíš něčím tenkým zasunout do těla pinu ( silnější jehla, tenoučkej šroubováček apod) nejdříve jako ještě víc zatlačit , pak ten zobáček zamáčknout a pozvolna vytáhnout pin ven. ( nezapomeň odpojit baterku, ochomejtáš se okolo kontaktů na airbegy.) tak sem byl zase rychlejší, ale ty plastový držáky mají vždy po stranách háčky a ty musíš stisknout, aby se odjistily...
maky- Poeet p?íspivku : 2602
Age : 73
Location : Lysá nad Labem
Registration date : 21. 01. 10
Re: Tempomat
Včera to byl neřešitelný problém. Bylo to navečer a zataženo. Dnes v polene, dvoje brýle na nos a byla to minutová záležitost.
mkb- Poeet p?íspivku : 119
Location : Benešov
Registration date : 25. 04. 09
Re: Tempomat
Tak už to funguje. Použil jsem páčkové spínače (dvojtlačítka). Vešli se tam akorát, ani jsem nemusel bourat tu přepážku.
Děkuji autorům tohoto vlákna za návod i všem, kdo přispěli dobrou radou, či nápadem. !!!
Děkuji autorům tohoto vlákna za návod i všem, kdo přispěli dobrou radou, či nápadem. !!!
Naposledy upravil mkb dne Wed Jul 15, 2015 12:52 pm, celkově upraveno 1 krát
mkb- Poeet p?íspivku : 119
Location : Benešov
Registration date : 25. 04. 09
Re: Tempomat
Šikulka, elegantní řešení,ty se kluku neztratíš,.....tak ať ti to jezdí
maky- Poeet p?íspivku : 2602
Age : 73
Location : Lysá nad Labem
Registration date : 21. 01. 10
Re: Tempomat
Tak se dívám jsou tady čím dál elegantnější řešení. Asi budu přemýšlet o verzi EVO I s nějakýma pěknějšíma tlačítkama. Omluva pro mkb za pozdní reakci, ale přestalo mi chodit upozornění na maily tak jsem o požadavku o radu fuckt nevěděl. Uvolnil jsem velmi tenkým šroubovákem, ale jak správně píše maky silnější jehla nebo špendlík funguje stejně spolehlivě.
sali- Poeet p?íspivku : 684
Age : 45
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
Re: Tempomat
Těch řešení je opravdu více. Mohl jsem použít kolébkové spínače. A dlouho jsem si pohrával s myšlenkou použít čtyřpolohový joystick, nebo tlačítko používané na gamepadech. Nějak jsem však nemohl sehnat správný typ nebo velikost. Možná to někoho inspiruje.
mkb- Poeet p?íspivku : 119
Location : Benešov
Registration date : 25. 04. 09
Re: Tempomat
Dnes jsem v servisu nechal dělat nějaké opravy (stálo to 16tis.) a domluvil jsem to zobrazování tempomatu. Sice se mi zdálo, že nevědí jak do toho, ale povedlo se.!! Vadou na kráse je pouze přetlačení omezovače plynem. Návod (viz příspěvek od Saliho) prostě nefunguje.
Má zde prosím někdo stejnou motorizaci (viz. podpis) s tempomatem?
Má zde prosím někdo stejnou motorizaci (viz. podpis) s tempomatem?
mkb- Poeet p?íspivku : 119
Location : Benešov
Registration date : 25. 04. 09
Tempomat - Omezovač
Zdravím všechny,
jsem jeden z mála s benzínovým 2.0 16V, tempomat-omezovač je v autě originál (dovoz FR takže mám "Regulateur - Limiteur").
K tomu dotazu, Tempomat jde "přetlačit" plynem bez problému, zároveň bliká palubka s nastavenou rychlostí (např. Regulateur 50km/h). Po puštění plynu se vše vrátí na nastavenou rychlost. Vypíná se při jakémkoliv sešlápnutí spojky nebo brzdy.
Omezovač mi na rozdíl od tempomatu ale dovolí řadit, přibržďovat a zrychlovat, prostě cokoliv do maximální nastavené rychlosti.
Fakt je že ho používám jen velmi zřídka. Jestli nezapomenu, tak ho někdy zkusím "přetlačit" podle Saliho "návodu".
Zdraví
vlkr
jsem jeden z mála s benzínovým 2.0 16V, tempomat-omezovač je v autě originál (dovoz FR takže mám "Regulateur - Limiteur").
K tomu dotazu, Tempomat jde "přetlačit" plynem bez problému, zároveň bliká palubka s nastavenou rychlostí (např. Regulateur 50km/h). Po puštění plynu se vše vrátí na nastavenou rychlost. Vypíná se při jakémkoliv sešlápnutí spojky nebo brzdy.
Omezovač mi na rozdíl od tempomatu ale dovolí řadit, přibržďovat a zrychlovat, prostě cokoliv do maximální nastavené rychlosti.
Fakt je že ho používám jen velmi zřídka. Jestli nezapomenu, tak ho někdy zkusím "přetlačit" podle Saliho "návodu".
Zdraví
vlkr
vlkr- Poeet p?íspivku : 52
Location : Olomouc
Registration date : 25. 03. 09
Re: Tempomat
@ vlkr
Dík za příspěvek.
Tempomat mi funguje dle tvého popisu.
Omezovač funguje také stejně. Povolí vše do nastavené rychlosti. Musím jej ale ručně vypnout, aby bylo možné zrychlit. V jistých situacích je to nepříjemné, neřku-li nebezpečné.
Prosím o zkoušku, resp. o zprávu z této zkoušky - "přetlačení" omezovače dle Saliho.
Mkb
Dík za příspěvek.
Tempomat mi funguje dle tvého popisu.
Omezovač funguje také stejně. Povolí vše do nastavené rychlosti. Musím jej ale ručně vypnout, aby bylo možné zrychlit. V jistých situacích je to nepříjemné, neřku-li nebezpečné.
Prosím o zkoušku, resp. o zprávu z této zkoušky - "přetlačení" omezovače dle Saliho.
Mkb
mkb- Poeet p?íspivku : 119
Location : Benešov
Registration date : 25. 04. 09
Omezovač
Zdravím všechny,
tak cestou z práce domů jsem testoval možnost "přetlačit" zapnutý omezovač (LIMITEUR). Zapnuto v obci na 50km/h. Zkouším přidávat plyn a... NIC. Zkouším víc a... zase nic. Poslední pokus, sešlápl jsem to dolů co to šlo a... je to tu... PŘETLAČIL JSEM HO!!!
Podle svých subjektivních pocitů to funguje jako "kick-down" u automatu. Když jsem na to šlápl co to šlo, cítil jsem jako bych plynem stlačil navíc nějaké tlačítko nebo vypínač (skoro bych přísahal že jsem ho slyšel i cvaknout ) a v ten moment se to rozjelo. Nápis na palubce (LIMITEUR 50km/h) se mohl ublikat. Když jsem toho nechal, fungoval zase jako před tím. No a pak mi "došla obec" a na 90km/h se mi už blbnout nechtělo. Takže závěr: na nějaké lechtání plynu nebo pomalé přidávání to nereaguje, musí se plynem "prošlápnout" podlaha, to tlačítko asi dočasně odpojí omezovač, a pak to jede!
Kdo chce, zkuste mi potvrdit tuhle teorii.
zdraví
vlkr
tak cestou z práce domů jsem testoval možnost "přetlačit" zapnutý omezovač (LIMITEUR). Zapnuto v obci na 50km/h. Zkouším přidávat plyn a... NIC. Zkouším víc a... zase nic. Poslední pokus, sešlápl jsem to dolů co to šlo a... je to tu... PŘETLAČIL JSEM HO!!!
Podle svých subjektivních pocitů to funguje jako "kick-down" u automatu. Když jsem na to šlápl co to šlo, cítil jsem jako bych plynem stlačil navíc nějaké tlačítko nebo vypínač (skoro bych přísahal že jsem ho slyšel i cvaknout ) a v ten moment se to rozjelo. Nápis na palubce (LIMITEUR 50km/h) se mohl ublikat. Když jsem toho nechal, fungoval zase jako před tím. No a pak mi "došla obec" a na 90km/h se mi už blbnout nechtělo. Takže závěr: na nějaké lechtání plynu nebo pomalé přidávání to nereaguje, musí se plynem "prošlápnout" podlaha, to tlačítko asi dočasně odpojí omezovač, a pak to jede!
Kdo chce, zkuste mi potvrdit tuhle teorii.
zdraví
vlkr
vlkr- Poeet p?íspivku : 52
Location : Olomouc
Registration date : 25. 03. 09
Re: Tempomat
Je to tak. Opravdu stačí dorazit pedál na podlahu, ale musí se šlápnout hodně!! velkou silou. Prostě prošlápnout podlahu.
U toho auta jde vše samo, nebo velice lehce a takto zacházet s plynovým pedálem je zvláštní až nepříjemné. Důležité je, že je to funguje. Omezení je zrušeno dokud rychlost neklesne pod nastavenou hodnotu. Pak je omezovač opět funkční.
Díky vlkr.
U toho auta jde vše samo, nebo velice lehce a takto zacházet s plynovým pedálem je zvláštní až nepříjemné. Důležité je, že je to funguje. Omezení je zrušeno dokud rychlost neklesne pod nastavenou hodnotu. Pak je omezovač opět funkční.
Díky vlkr.
mkb- Poeet p?íspivku : 119
Location : Benešov
Registration date : 25. 04. 09
Re: Tempomat
podarilo sa mi spustit tempomat, nie zeby to bol nejaky zazrak, ale mal som zopar nejasnosti aj poprecitani vsetkeho co tu na fore ohladne tempomatu je k dispozocii a ak by mal niekto podobne nejasnosti tak tu budu odpovede.
V mojom aute bola prave ta najnepriaznivejsia situacia ked nie je pripravena kabelaz na tempomat a vsetko treba tahat z riadacej jednotky.
Na vrakovisti sa mi podarilo najst orig. prepinac tempomat/obmedzovac ako aj orig ovladacie tlacitka. este musim vyriesit volant, resp airbag a komutator-kruzok pod volantom, nechcel som ho na vrakovisti zbytocne kupovat, keby nahodou tempomat nefungoval z dovodu SW v riadiacej jednotke.
Nejasnosti...nebolo mi jasne, ci je potrebne aj pri originalnych ovladacich tlacitkach pajkovat nejake odpory ako pri samovyrobe na linku megane II. Ako na volant ked chcem mat tlacitka na volante. a dalsie veci ohladne elektriky.
Priprava:
- Original prepinac tempomat/ obmedzovac som vymontoval z auta na vrakovisku spolu s bielim konektorom, ktoreho kable (zlty, oranzovy a bezovy) smerovali niekde do utrob pod volant.
-Taktiez z riadacej jednotky v motore (medzi baterkou a vzduchovym filtrom) som odrezal konektor, z ktoreho ako sa ukazalo, bolo potrebne pouzit kontakty na nove kable privodu z RJ pod volant v mojom aute.
Z volantu som odmontoval tlacitka a vodice som odstrihol spolu s plastovym uchytom na volante pod airbagom, ktory zlucuje jednotlive zelene a sede vodice od prepinacov do dvoch (cerveny a cieny)
-Kabelaz- je potrebnych 5 kablov k privedeniu 5 funkcii z riadiacej jednotky v motore cez manzetu spojkoveho pedala pod volant na ovladac tempomatu a obmedzovaca (A2-tempomat, C3- obmedzovac, 12V- napajanie, D2- tlacitka, D3-tlacitka). Dlzka kabla cca meter+ rezerva. Na konce styroch kablov napajkovat kontakty vytiahnute z odrezaneho konektora RJ, pri rezani kabla nechat cca 5-6 cm aby bolo na co pajkovat nove kable. V megan II fore sa pise, ze je mozne pouzit ako nahradu kontakty z konektora PC pripojenia CDrom, ale to neodporucam, pretoze prave na tomto kontakte mi zlyhalo prve zapojenie tempomatu!!!!!! Este mi zopar kontaktov zostalo a su k dispozicii, napiste SZ.
Montaz:
prvy krok je dostat kable z motora do kabiny. Vhodne miesto je gumova manzeta na spojkovom pedaly. Z interieru je potrebne preniknut tenkym pevnym drotom cez manzetu do priestoru motora, na druhy koniec pripevnit pomocny kabel a drotom ho pretiahnut do priestoru motora, na tento kabel potom pripevnit zvazok 5 kablov a vtiahnut ich do kabiny. V motore zapojit kontakty - kable vsunut do konektora na riadiacej jednotke na spominane pozicie A2, C3, D2, D3. Piaty kabel je napajanie 12V a zapoji sa do poistkovej skrine v motore (vedla baterky a filtra) do konektoru PPH2 BROWN na poziciu c. 11, odkial sa napaja aj orig. temp.. Pod volantom zapojit prepinac temp/obm...napajanie 12V z PPH2 BROWN na zlty drat, A2 na bezovy, C3 na oranzovy. Kable z pozicie D2 a D3 zapojit na tlacitka (cerveny a cierny drat). K tlacitkam nie je nutne pridavat ziadne odpory ako pri bastl verzii.
Skuska:
Po nastartovani by sa medzi kontaktmi D2 a D3 malo objavit napatie 5V a to je jasny dokaz toho, ze kontakty v RJ su vporiadku, ak je medzi nimi 0,00V tak nemate kontakt. Na napajani 12V a A2, resp. 12V a C3 by malo byt nieco okolo 13V. Moze nasledovat skusobna jazda a aktivacia zobrazovania v servise.
Volant na orig tlacitka..ak ho nenajdete na vrakovisti, tak je to celkom draha zalezitost a prave preto sa potom robia nahradne tlacitka s odpormi, no v pripade, ze mate stastie tak si z vrakoviska okrem ovladania tempomatu a tlacitok zoberte este komutator, to je ta cast v ktorej su pod volantom uchytene packy na blinkre, svetla, ovladanie radia. Volant samotny nepotrebujete, pretoze uz od vyroby su vsetky predpripravene na montaz tlacitok takze ten vas staci.
A najdolezitejsia vec, novy airbag s vybranim pre tlacitka...
to je vsetko, no pre sirsi obraz je potrebne prestudovat este forum, nerozpisoval som vsetky veci ohladne konektora RJ, aktivacie zobrazovania funkcie tempomatu na palubnom displeji a dalsie info
V mojom aute bola prave ta najnepriaznivejsia situacia ked nie je pripravena kabelaz na tempomat a vsetko treba tahat z riadacej jednotky.
Na vrakovisti sa mi podarilo najst orig. prepinac tempomat/obmedzovac ako aj orig ovladacie tlacitka. este musim vyriesit volant, resp airbag a komutator-kruzok pod volantom, nechcel som ho na vrakovisti zbytocne kupovat, keby nahodou tempomat nefungoval z dovodu SW v riadiacej jednotke.
Nejasnosti...nebolo mi jasne, ci je potrebne aj pri originalnych ovladacich tlacitkach pajkovat nejake odpory ako pri samovyrobe na linku megane II. Ako na volant ked chcem mat tlacitka na volante. a dalsie veci ohladne elektriky.
Priprava:
- Original prepinac tempomat/ obmedzovac som vymontoval z auta na vrakovisku spolu s bielim konektorom, ktoreho kable (zlty, oranzovy a bezovy) smerovali niekde do utrob pod volant.
-Taktiez z riadacej jednotky v motore (medzi baterkou a vzduchovym filtrom) som odrezal konektor, z ktoreho ako sa ukazalo, bolo potrebne pouzit kontakty na nove kable privodu z RJ pod volant v mojom aute.
Z volantu som odmontoval tlacitka a vodice som odstrihol spolu s plastovym uchytom na volante pod airbagom, ktory zlucuje jednotlive zelene a sede vodice od prepinacov do dvoch (cerveny a cieny)
-Kabelaz- je potrebnych 5 kablov k privedeniu 5 funkcii z riadiacej jednotky v motore cez manzetu spojkoveho pedala pod volant na ovladac tempomatu a obmedzovaca (A2-tempomat, C3- obmedzovac, 12V- napajanie, D2- tlacitka, D3-tlacitka). Dlzka kabla cca meter+ rezerva. Na konce styroch kablov napajkovat kontakty vytiahnute z odrezaneho konektora RJ, pri rezani kabla nechat cca 5-6 cm aby bolo na co pajkovat nove kable. V megan II fore sa pise, ze je mozne pouzit ako nahradu kontakty z konektora PC pripojenia CDrom, ale to neodporucam, pretoze prave na tomto kontakte mi zlyhalo prve zapojenie tempomatu!!!!!! Este mi zopar kontaktov zostalo a su k dispozicii, napiste SZ.
Montaz:
prvy krok je dostat kable z motora do kabiny. Vhodne miesto je gumova manzeta na spojkovom pedaly. Z interieru je potrebne preniknut tenkym pevnym drotom cez manzetu do priestoru motora, na druhy koniec pripevnit pomocny kabel a drotom ho pretiahnut do priestoru motora, na tento kabel potom pripevnit zvazok 5 kablov a vtiahnut ich do kabiny. V motore zapojit kontakty - kable vsunut do konektora na riadiacej jednotke na spominane pozicie A2, C3, D2, D3. Piaty kabel je napajanie 12V a zapoji sa do poistkovej skrine v motore (vedla baterky a filtra) do konektoru PPH2 BROWN na poziciu c. 11, odkial sa napaja aj orig. temp.. Pod volantom zapojit prepinac temp/obm...napajanie 12V z PPH2 BROWN na zlty drat, A2 na bezovy, C3 na oranzovy. Kable z pozicie D2 a D3 zapojit na tlacitka (cerveny a cierny drat). K tlacitkam nie je nutne pridavat ziadne odpory ako pri bastl verzii.
Skuska:
Po nastartovani by sa medzi kontaktmi D2 a D3 malo objavit napatie 5V a to je jasny dokaz toho, ze kontakty v RJ su vporiadku, ak je medzi nimi 0,00V tak nemate kontakt. Na napajani 12V a A2, resp. 12V a C3 by malo byt nieco okolo 13V. Moze nasledovat skusobna jazda a aktivacia zobrazovania v servise.
Volant na orig tlacitka..ak ho nenajdete na vrakovisti, tak je to celkom draha zalezitost a prave preto sa potom robia nahradne tlacitka s odpormi, no v pripade, ze mate stastie tak si z vrakoviska okrem ovladania tempomatu a tlacitok zoberte este komutator, to je ta cast v ktorej su pod volantom uchytene packy na blinkre, svetla, ovladanie radia. Volant samotny nepotrebujete, pretoze uz od vyroby su vsetky predpripravene na montaz tlacitok takze ten vas staci.
A najdolezitejsia vec, novy airbag s vybranim pre tlacitka...
to je vsetko, no pre sirsi obraz je potrebne prestudovat este forum, nerozpisoval som vsetky veci ohladne konektora RJ, aktivacie zobrazovania funkcie tempomatu na palubnom displeji a dalsie info
panda- Poeet p?íspivku : 3
Registration date : 15. 10. 11
Re: Tempomat
pokracovanie predchadzajuceho prispevku...kruzok pod volantom a airbag..zistil som, ze netreba cely novy airbag k original tlacitkam na volante ak je clovek trocha sikovny. Je totiz mozne vybranie pre tlacitka vyrezat do krytu airbagu a ak sa celkom nepodari, je este sanca v renaulte objednat novy kryt airbagu, teda tu cast so znakom "renault" na ktoru sa ako sofer cely cas pozerate. Po vybrati airbagu je na nom zo spodu pripnuty a odnimatelny od spodnej casti. Na oboch stranach plastoveho vrchneho krytu airbagu je tolko volneho miesta aby sa tam dalo vyrezat potrebne mnozstvo plastu na umiestnenie tlacitok presne tak ako na obrazku.
Kruzok pod volantom. Novy stoji v renaulte cca 150€. Na vrakaci cca 30 - 40 ako kde. Pred tym nez zacnete uvazovat o kupe noveho kruzka pod volant, nahliadnite pod airbag (bezpecne a podla navodu) ci uz nemate nahodou volny konektor z kruzku vyvedeny pod airbag (cierny uzky konektor s cervenym a ciernym kablom).
obrazky najdete na linku:
forum renaultclub.cz - scenic II- tempomat.........forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=60&t=7540&p=498998#p498998
Kruzok pod volantom. Novy stoji v renaulte cca 150€. Na vrakaci cca 30 - 40 ako kde. Pred tym nez zacnete uvazovat o kupe noveho kruzka pod volant, nahliadnite pod airbag (bezpecne a podla navodu) ci uz nemate nahodou volny konektor z kruzku vyvedeny pod airbag (cierny uzky konektor s cervenym a ciernym kablom).
obrazky najdete na linku:
forum renaultclub.cz - scenic II- tempomat.........forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=60&t=7540&p=498998#p498998
panda- Poeet p?íspivku : 3
Registration date : 15. 10. 11
Re: Tempomat
No teda medvidku (cti pando) klobouk dolu.
Takova rozborka-sborka kvuli tempomatu, to tu jeste nebylo. Az budu chtit zase neco domontovat do auta, s duverou se na tebe obratim kvuli pruzkumu.)
Blby je, ze uz toho moc nenamontuju, protoze to, co bych chtel je drahy jak mrcha ;-)
Mickey
Takova rozborka-sborka kvuli tempomatu, to tu jeste nebylo. Az budu chtit zase neco domontovat do auta, s duverou se na tebe obratim kvuli pruzkumu.)
Blby je, ze uz toho moc nenamontuju, protoze to, co bych chtel je drahy jak mrcha ;-)
Mickey
_Mickey_- Poeet p?íspivku : 1200
Registration date : 25. 04. 09
Re: Tempomat
Mam dva postřehy z používání tempomatu (dodělávanýho - tímto i děkuji Jirinovi_cz).
1. rychlost je o jeden km vyšší než nastavim na tempomatu, to znamená, když nastavím 130, tachometr se zastavi na 131
2. okamžitou spotřebu při jízdě s tempomatem to ukazuje o nějakou tu decku víc, než když tempomat vypnu a rychlost držím nohou (ale beru to tak, že za pohodlí se platí)
1. rychlost je o jeden km vyšší než nastavim na tempomatu, to znamená, když nastavím 130, tachometr se zastavi na 131
2. okamžitou spotřebu při jízdě s tempomatem to ukazuje o nějakou tu decku víc, než když tempomat vypnu a rychlost držím nohou (ale beru to tak, že za pohodlí se platí)
Re: Tempomat
[quote="sali"]Podle Lazakova návodu jsem "úspěšně" namontoval tempomat
Prosím o doplnění pár informací k montáži tempomatu. Nechápu proč dle Lazáka nutno deaktivovat tempomat v ŘJ viz odst. 5.2. Dále je nutný originál spínač? Pokud ne mezi kterými dráty je tempomat a mezi kterými omezovač rychlosti. Mám GS II 1,6. Tlačítka na ovládání se zapojují mezi růžové dráty je opravdu tak nebezpečné odpojení těchto 2 drátů??
Děkuji za super návod a doplnění případně Váš tel kontakt. Můj je 606735377.
Prosím o doplnění pár informací k montáži tempomatu. Nechápu proč dle Lazáka nutno deaktivovat tempomat v ŘJ viz odst. 5.2. Dále je nutný originál spínač? Pokud ne mezi kterými dráty je tempomat a mezi kterými omezovač rychlosti. Mám GS II 1,6. Tlačítka na ovládání se zapojují mezi růžové dráty je opravdu tak nebezpečné odpojení těchto 2 drátů??
Děkuji za super návod a doplnění případně Váš tel kontakt. Můj je 606735377.
Petr Gabriel- Poeet p?íspivku : 6
Registration date : 04. 06. 12
Re: Tempomat
[quote="Petr Gabriel"]
ad.A chyba v překladu správně je aktivovat tempomat
ad.B není nutno originál přepínače, ale pak musíš najít který s čím spojit aby to fungovalo tempomat/omezovač
ad.C no není, ale jak jinak napsat, aby za to člověk nerval jak barbar
sali napsal:Podle Lazakova návodu jsem "úspěšně" namontoval tempomat
Prosím o doplnění pár informací k montáži tempomatu. Nechápu proč dle Lazáka nutno deaktivovat tempomat v ŘJ viz odst. 5.2. Dále je nutný originál spínač? Pokud ne mezi kterými dráty je tempomat a mezi kterými omezovač rychlosti. Mám GS II 1,6. Tlačítka na ovládání se zapojují mezi růžové dráty je opravdu tak nebezpečné odpojení těchto 2 drátů??
Děkuji za super návod a doplnění případně Váš tel kontakt. Můj je 606735377.
ad.A chyba v překladu správně je aktivovat tempomat
ad.B není nutno originál přepínače, ale pak musíš najít který s čím spojit aby to fungovalo tempomat/omezovač
ad.C no není, ale jak jinak napsat, aby za to člověk nerval jak barbar
sali- Poeet p?íspivku : 684
Age : 45
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
Re: Tempomat
[quote="sali"][quote="Petr Gabriel"][quote="sali"]Podle Lazakova návodu jsem "úspěšně" namontoval tempomat
Tak už mi to taky jede na GS II 1,6 16V výbava Axception. Ještě trochu kosmetiky, doplnit tlačítka a aktivovat zobrazení.
Díky všem, kteří dali informace.
Chystám se doplnit LED pásek do předních světel tak uvidíme.
Petr
Tak už mi to taky jede na GS II 1,6 16V výbava Axception. Ještě trochu kosmetiky, doplnit tlačítka a aktivovat zobrazení.
Díky všem, kteří dali informace.
Chystám se doplnit LED pásek do předních světel tak uvidíme.
Petr
Petr Gabriel- Poeet p?íspivku : 6
Registration date : 04. 06. 12
Re: Tempomat
Už mám předělaný i ten přepínač. Dalo to zabrat ale funguje. Zájemcům zašlu návod.
Petr
rokvac napsal:Ahoj,
tak se mi taky povedlo zprovoznit tempomat.
Předělal jsem ovladač zpětných zrcátek, takže otočením přepínám tempomat-omezovač a 4 polohy páčky slouží jako "+ - R 0".
Ahoj ovladač už taky mám, jen ten tišťák předělat. Našel by se návod nebo plánek jak???
Díky
Petr
Petr Gabriel- Poeet p?íspivku : 6
Registration date : 04. 06. 12
Re: Tempomat
ahoj randaci,nevite nekdo prosim jake je schema zapojeni toho bileho konektoru co se dava do originalniho prepinace tempomat/omezovac.
mam auto teprve necely mesic a nerad bych neco hned odkouril,nebudu totiz davat originalni prepinac,ale neco z GME.
Nevim ktery ze trech kabliku je vstup a ktere dva jsou vystupy.
Diky moc Honza B. alias POKEMON
mam auto teprve necely mesic a nerad bych neco hned odkouril,nebudu totiz davat originalni prepinac,ale neco z GME.
Nevim ktery ze trech kabliku je vstup a ktere dva jsou vystupy.
Diky moc Honza B. alias POKEMON
pokemon1- Poeet p?íspivku : 38
Age : 44
Location : Kladruby
Registration date : 08. 03. 13
Re: Tempomat
Tak dnes jsem uz trochu zapracoval na spinacich tempomatu a tady je vysledek.Prace nic moc,zkazil jsem to tim,ze jsem mikropajkou se snazil vytvorit znaceni tlacitek.
No tady je vysledek:
https://2img.net/r/ihimg/f/577/sam3024x.jpg
https://2img.net/r/ihimg/f/716/sam3026l.jpg
https://2img.net/r/ihimg/f/692/sam3027b.jpg
No tady je vysledek:
https://2img.net/r/ihimg/f/577/sam3024x.jpg
https://2img.net/r/ihimg/f/716/sam3026l.jpg
https://2img.net/r/ihimg/f/692/sam3027b.jpg
pokemon1- Poeet p?íspivku : 38
Age : 44
Location : Kladruby
Registration date : 08. 03. 13
Re: Tempomat
Milej pokémonku, je vidět, žes ještě mlád a pln ideálů, časem poznáš, co je důležité a zda se smíříš s výsledkem, který můžeš kdykoliv předělat. V současné chvíli je důležité, že ses do toho pustil s materiálem který si měl k dispozici, udělals to a funguje to. A s tím jak to vypadá se buď smíříš, nebo tě to naprdne a předěláš to, ale důležité, je že se do toho dal a funguje to.
maky- Poeet p?íspivku : 2602
Age : 73
Location : Lysá nad Labem
Registration date : 21. 01. 10
Re: Tempomat
Tak dnes rano kdyz se varil obed,tak jsem vse dopajel do auta a hned jel vyzkouset jestly to funguje.
Uplne me prekvapilo,ze napoprve vse funguje jak ma.Dekuji vsem co sem psaly navod jak vyrobit tempomat.
Jeste jednou diky moc
Honza B. alias POKEMON
Uplne me prekvapilo,ze napoprve vse funguje jak ma.Dekuji vsem co sem psaly navod jak vyrobit tempomat.
Jeste jednou diky moc
Honza B. alias POKEMON
pokemon1- Poeet p?íspivku : 38
Age : 44
Location : Kladruby
Registration date : 08. 03. 13
Re: Tempomat
Zdravím chlapi, koukám že jste šikovní. Dodělaný tempomat - fakt paráda. Chci se vás všech co máte tempomat zeptat, jedete, nastavíte kolečko na tempomat, při určité rychlosti stisknete "+" a valí to samo. Koukal jsem na fotky od saliho jak sem přidal návod a fotky a zarazilo mne, že má na displayi 50-tku. Já když chci jet 50 tak mám možnost 48 a nebo 52 ale padinu tam prostě nemůžu nastavit. Nevíte někdo proč to nejde? Mne nic nenapadá. A taky když jedu do cca 80km/h tak mi tempomat jede např. při nastavených 54 km/h rovných 53 km/h. Jak se to přehoupne nad 80 km/h tak to někdy jede např. při 90 km/h 89 km/h a někdy 91 km/h. Včem by mohl být zakopaný pes? Nějak jsem to doteď neřešil, ale když vidím, že lze nastavit 50-tka tak se začínám ptát proč mě to nejde. Díky za nápady.
R-ježek- Poeet p?íspivku : 367
Age : 43
Location : Bruntál - Praha
Registration date : 30. 11. 11
Re: Tempomat
Když pojdeš podle tachometru 48 a dáš +, tak by to mělo skočit na rovných 50. Krokování je po 2 km/h +/-
svar- Poeet p?íspivku : 2615
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Strana 5 z 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Strana 5 z 6
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru