Shell V-Power Diesel
+12
maky
Děda
vecino
palladin
medabeda
bambinot
berko
sali
Frodo
xxmirek
hudy
Lazak
16 posters
Strana 1 z 2
Strana 1 z 2 • 1, 2
Shell V-Power Diesel
Chtěl bych se zeptat jestli máte nějaké jak pozitivní tak negativní zkušenosti.
Já jej včera natankoval a jsem mile překvapen. Doposud mi dost třepal motor s autem, hlavně na volnoběh a byl slyšet víc klepot. Myslel jsem si, že je na vině špatný silenblok. Po natankování té nafty a najetí pár kilometru veškerý třes zmizel a motor je o poznání tišší. Tak ted jsem z toho jelen Ještě uvidím jestli to bude mít i nějaký pozitivní vliv na spotřebu, nebo je to jen placebo efekt
Já jej včera natankoval a jsem mile překvapen. Doposud mi dost třepal motor s autem, hlavně na volnoběh a byl slyšet víc klepot. Myslel jsem si, že je na vině špatný silenblok. Po natankování té nafty a najetí pár kilometru veškerý třes zmizel a motor je o poznání tišší. Tak ted jsem z toho jelen Ještě uvidím jestli to bude mít i nějaký pozitivní vliv na spotřebu, nebo je to jen placebo efekt
Shell V-Over
Ja jsem tankoval Shell W-power 2x, vždy do téměř prázdné nádrže, a změnu k lepšímu jsem ani jednou nepocítil, skoro mi i připadlo, že je auto o krapet línější a hlučnějěí, ale to přikládám spíš tomu, že jsem se až moc soustředil na očekávanou změnu k lepšímu (bohužel se nedostavila)
Zde jsou dva články uveřejněné letos v MF Dnes
http://auto.idnes.cz/test-nafty-v-nemecku-je-kvalitnejsi-d6s-/automoto.asp?c=A080915_183018_automoto_fdv
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.asp?c=A080915_145641_automoto_fdv
Zde jsou dva články uveřejněné letos v MF Dnes
http://auto.idnes.cz/test-nafty-v-nemecku-je-kvalitnejsi-d6s-/automoto.asp?c=A080915_183018_automoto_fdv
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-benzina-prekvapila-shell-zklamal-fxl-/automoto.asp?c=A080915_145641_automoto_fdv
Re: Shell V-Power Diesel
Také jsem již několikrát natankoval zmíněnou naftu. Ale nějaké zásadní změny jsem nepozoroval. Když jsem v minulosti hledal výhody této nafty, zjistil jsem na nějakých servrech že může nastat snížení spotřeby, ale hlavním důvodem by mělo být vyčištění trysek. Jelikož v této naftě je obsaženo větší množství čistících směsí, které zajistí lepší průchodnost paliva. Možná odtud vychází pocit zvýšeného výkonu a snížení hlučnosti. Taže já také občas natankuji tuto naftu - ale hlavní důvodem je rozpouštění všech nečistot v palivové soustavě. Protože, a je to můj názor, pokud by se měl zvýšit výkon motoru a cca 2 koně, kdo z vás to zodpovědně pozná ??? Já se přiznám že takové zvýšení výkonu opravdu nepoznám. Troufnu si říci, že je nás hodně veliká většina, která takovéto nepatrné zvýšení výkonu není schopna zaregistrovat.
xxmirek
xxmirek
Re: Shell V-Power Diesel
Tuto naftu jsem ještě netankoval, čistotu si zajišťuji tím, že si dvakrát do roka koupím čistící příměs do nafty v servise. U staršího motoru 1,5 mi to pomohlo odstranit škubání a kolísání otáček na volnoběhu. Odkazy na testy jsou zajímavé, příště naberu do plného u Benziny a podělím se o zkušenosti.....
Re: Shell V-Power Diesel
Myslím si, že u mně byl problém s přidírající tryskou, která se nejspíš pročistila na základě té nafty. Prvně jsem to směřoval k silenbloku, ten třes a zvláštní zvuk. Ještě to párkrát natankuji a potom zase klasickou naftu.
Re: Shell V-Power Diesel
v pátek jsme jeli na návštěvu ke známým cesta tam i zpět + nějaké pojížďky v místě 1200km auto jsme měli úplně čerstvě z bazaru takže na doporučení prodejce jsem koupil nějaký čistič na CR motory a natankoval na benzině plnou. to jsem vyjel téměř do prázdna a nabral Shell V power diesel a v motoru na zpáteční cestě chytli saze a i ve 170 (podle tachometru) šel po plynu jak slípka po flusu.
o tom že by se to projevilo na spotřebě nevím, protože jsme celkem pospíchali tak šla spotřeba hoodně stranou 7,4l tam i zpět po dálnici levým pruhem SCENIC II/1,9 dCi/88 kW/2004 (navi jsem předběhl na 500km o 30min.)
doufám že se aspoň vyčistil, protože u zahřátého motoru šla hlučnost hodně dolů
Thomas
o tom že by se to projevilo na spotřebě nevím, protože jsme celkem pospíchali tak šla spotřeba hoodně stranou 7,4l tam i zpět po dálnici levým pruhem SCENIC II/1,9 dCi/88 kW/2004 (navi jsem předběhl na 500km o 30min.)
doufám že se aspoň vyčistil, protože u zahřátého motoru šla hlučnost hodně dolů
Thomas
sali- Poeet p?íspivku : 676
Age : 44
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
Re: Shell V-Power Diesel
tak jsem dnes natankoval v Brně Verva diesel cetanové číslo 60 a řeknu vám že ten hnuj od shellu už tam nikdy nedám,je to mazec
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: Shell V-Power Diesel
tak mi přijde že co země to jiná receptura na Shell V pover diesel
natankuju ji v Německu a hlučnost dolů a lepší zátah
natankuju ji v Maďarsku hlučnost a zátah stejný spotřeba 0,7L dolů
natankuju ji v ČR a není poznat rozdíl proti Benzině
natankuju ji v Německu a hlučnost dolů a lepší zátah
natankuju ji v Maďarsku hlučnost a zátah stejný spotřeba 0,7L dolů
natankuju ji v ČR a není poznat rozdíl proti Benzině
sali- Poeet p?íspivku : 676
Age : 44
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
Shell V-Power Diesel
Zdravím přátelé,
já osobně mám vyzkoušeno na zimu Top Q Diesel od Benziny, na 50 litrů ještě přidávám zimní VIF, velkého panáka. Přes léto jsem bral Agip Diesel Tech a řekl bych, že Benzina je lepší. Škoda, že u nás není Aral, protože jejich ULTIMATE DIESEL je asi momentálně nejlepší nafta.
bambinot
já osobně mám vyzkoušeno na zimu Top Q Diesel od Benziny, na 50 litrů ještě přidávám zimní VIF, velkého panáka. Přes léto jsem bral Agip Diesel Tech a řekl bych, že Benzina je lepší. Škoda, že u nás není Aral, protože jejich ULTIMATE DIESEL je asi momentálně nejlepší nafta.
bambinot
bambinot- Poeet p?íspivku : 103
Location : CHOMUTOV
Registration date : 04. 03. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Poslední rok jen Benzina Verva a motor jak píšeš na volnoběh neskáče spotřeba šla o 3-4dcl/100km dolu
Re: Shell V-Power Diesel
Mne sa javí trošku lepší záťah v nižších otáčkach, ale na druhú stranu sa mi zdá že motor je hlučnejší a zníženie spotreby som moc nespozoroval.
Inak bol test a tam zistili, že W power natankovaný v CZ nemá také parametre ako W power natankovaný v DE.
Osobne pridávam VIF (keď sa mi to podarí) a tankujem na OMV. Tam som chodil aj so scenicom 1.
Ešte ma napadlo, kamarát na Scenicu I 1,9Dci mu kolísal voľnobeh a po natankovaní obyčajnej nafty na Shell mu prestal kolísať voľnobeh...
Inak bol test a tam zistili, že W power natankovaný v CZ nemá také parametre ako W power natankovaný v DE.
Osobne pridávam VIF (keď sa mi to podarí) a tankujem na OMV. Tam som chodil aj so scenicom 1.
Ešte ma napadlo, kamarát na Scenicu I 1,9Dci mu kolísal voľnobeh a po natankovaní obyčajnej nafty na Shell mu prestal kolísať voľnobeh...
palladin- Poeet p?íspivku : 161
Location : Prievidza
Registration date : 11. 08. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Dal jsem mému Grandíkovi k narozeninám plnou nádrž nafty od Benziny - Verva. Nádrž jsem vyjel a zde jsou mé pocity:
- motor je trochu klidnější, má kultivovanější chod a tím pádem i zvuk
- spotřeba zůstala stejná jako doposud
Jelikož mi předevčírem nahráli nový SW do řídící jednotky, nevím co to zklidnění způsobilo, příště vezmu normální naftu - pokles k horšímu by měl být lépe pozorovatelný. Jediný problém s naftou Verva byl finanční - skoro dvě koruny na litru se poznají a při mém tankování pětkrát do měsíce se to pozná...
- motor je trochu klidnější, má kultivovanější chod a tím pádem i zvuk
- spotřeba zůstala stejná jako doposud
Jelikož mi předevčírem nahráli nový SW do řídící jednotky, nevím co to zklidnění způsobilo, příště vezmu normální naftu - pokles k horšímu by měl být lépe pozorovatelný. Jediný problém s naftou Verva byl finanční - skoro dvě koruny na litru se poznají a při mém tankování pětkrát do měsíce se to pozná...
Re: Shell V-Power Diesel
Oni existuji nové verze SW pro řídící jednotku ? Kde ti to nahrávali ? Ty jo ... už aby člověk k běžnejm věcem jako je výměna oleje, filtrů, ... jestě aktualizoval SW. Chtělo by to nějakej automatickej Renault-update.
vecino- Poeet p?íspivku : 170
Location : Hradec Králové
Registration date : 24. 03. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Já můžu porovnat tankování na tank Onu, což by měla být normální nafta a potom Benzina Verva Diesel a zase Tank ono. Nevím, jestli se zvýšil výkon, ale spotřeba šla o skoro litr dolů a hlučnost byla menší a auto bylo o něco živější. Po opětovném natankování na onu šla spotřeba zase skoro o litr nahoru. takže já už jezdím jen na Vervu.
Děda- Poeet p?íspivku : 136
Location : Prdel světa u Jičína
Registration date : 11. 05. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Čau kluci, fakt je že na pumpách je to s palivy všelijaké, na Seatu sem tankoval benzín u PAP Oilu u nás v Lysé a normál, jednou sem natankoval v Praze na Černým mostě a jel sem za ženou na Pleš přes Zbraslav a ten auťák (1,6 75 kW),mazal jako splašenej. Pak už zase normál. No a asi před 5 lety sem jel z Valmezu a chtěl sem ušetřit učilištní kasu a hledal sem nejlevnější naftu do služebního Tranzita, až sem to prošéfoval a musel sem u Brna nabrat OMV, teda tak drahý bumbání sem ještě neviděl, ale musím přiznat fordík se odvděčil a do Prahy po D1 sem na šaltpáku nešách, jel jako blázen až sem se koukal kdo nás táhne na laně. Pak už zase votrava. maky
Naposledy upravil maky dne Fri May 14, 2010 9:28 am, celkově upraveno 1 krát
maky- Poeet p?íspivku : 2595
Age : 73
Location : Lysá nad Labem
Registration date : 21. 01. 10
Re: Shell V-Power Diesel
U Shellu fakt nevím, v Německu bych asi vzal i V-Power Diesel, páč tam je asi jistota, ale tady u nás nevím, beru u Shellu normální Diesel, jinak sázím většinou na vyzkoušenou OMV nebo když něco lepšího, tak taky u Benzíny Verva-Diesel.
Honza
Honza
honzikf- Poeet p?íspivku : 100
Age : 50
Location : Plzeň
Registration date : 20. 01. 09
Re: Shell V-Power Diesel
vecino napsal:Oni existuji nové verze SW pro řídící jednotku ? Kde ti to nahrávali ? Ty jo ... už aby člověk k běžnejm věcem jako je výměna oleje, filtrů, ... jestě aktualizoval SW. Chtělo by to nějakej automatickej Renault-update.
Jelikož mi končila záruka, zajel jsem do autoriz. serv. a poprosil o prohlídku a odstranění vrzání plastů na sloupcích a vyčištění klímy po 2 letech provozu. Když mne "nahrál" do PC, řekl, že je dobře že jsem přijel, že by mne volali na upgrade řídící jednotky... Víc nevím, pokud to je k lepšímu tak to neřeším (k horšímu to nebylo).
Jinak jak jsem psal výše - po vyjetí Vervy od Benziny jsem se zastavil u Globusu, kde mají dva diesely - normální a pak typ UltraDiesel. Dají Vám k tomu na požádání i leták s popisem, jak to je kvalitní. Tam se také dočtete, že Ultra Diesel má vyšší cetanové číslo - 50. Po nabrání se jízdní vlastnosti zhoršily. Ne rapidně, ale dolů to jde poznat. Při dalším tankování jsem zase zajel k Benzině na Vervu a tam si přečet nálepku na stojanu - Verva Diesel 60 cetanů..... No to pak musel být rozdíl! A v Olomouci jsem objevil Benzinu, kde Vervu měli za 30,80 Kč. No nekup to!!!
Nevíte jaké cetanové číslo má obyčejná nafta?
Re: Shell V-Power Diesel
Vyšší cetanové číslo této nafty (60 oproti obvyklým 51 až 53) zvyšuje účinnost motoru: usnadňuje jeho nastartování, snižuje třecí ztráty, dosahuje plného výkonu motoru a provoz motoru je úspornější. Zvýšením cetanového čísla dochází k omezení emisí oxidu uhelnatého, k omezení pevných částic a k snížení hlučnosti motoru.
Mrkni třeba sem viz. odkaz.
Mrkni třeba sem viz. odkaz.
vecino- Poeet p?íspivku : 170
Location : Hradec Králové
Registration date : 24. 03. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Drazí kamarádi a kolegové,
jak mnozí z Vás četli v mé galerii (https://grandscenic.forumczech.com/galerie-f1/frodocar-t29.htm), stala se mi věc nemilá - zadřel jsem vysokotlaké čerpadlo a trysky, doporučena výměna kompletní palivové soustavy za cenu cca 120 000,- Kč. Nebudu zde meditovat o smůle, o penězích, ale shrnu mé poznání a snad i doporučení Vám všem:
Nafta na všech čerpacích stanicích není dostatečně kvalitní na to, aby promazávala vstřikovací systém moderních commonrailových motorů.
Ani opakované čerpání nejlepší (dle testů MF Dnes) Vervy od Benziny (7 čerpání plné nádrže po sobě, pak 2x Shell V Power a 1x OMV a motor KO) nezajistí kvalitní mazání a v žádném případě "pročištění" palivového systému.
Jakákoli reklamace u výrobce nebude uznána, neboť naleznou zákonitě v naftě vodu a jiné nepovolené příměsi. Zvlášť po tom, co se tam to svinstvo v nádrži delší dobu usazuje... Za kvalitu nafty výrobce nenese zodpovědnost.
Čerpací stanice jsou proti tomuto pojištěny. ALE... Můžete sepsat reklamační protokol PHM, budou odebrány vzorky jejich nafty a nafty z Vaší nádže. Myslím, že dojde k jejich porovnání, vzorky se samozřejmě nebudou shodovat, takže Vám nic neprojde a navíc zaplatíte částku za analýzu vzorku...
Takže, suma sumárum, jediná Vaše šance je se modlit k bohu automobilovému, aby k něčemu takovému nedošlo u Vašich miláčků a pak pravidelně používat aditiva pro zlepšení mazivosti nafty...
Všem Vám přeji mnoho šťastných kilometrů bez nutnosti investovat do Vašeho vozítka desetitisíce korun bez jakéhokoli zavinění z Vaší strany.
v tuto chvíli nepojízdný kolega FRODO
P.S.
Napadá mne krásné pořekadlo z úst našeho velikána - Járy Cimrmana: "Nám se to nemusí líbit, my s tím ani nemusíme souhlasit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeme dělat...".
jak mnozí z Vás četli v mé galerii (https://grandscenic.forumczech.com/galerie-f1/frodocar-t29.htm), stala se mi věc nemilá - zadřel jsem vysokotlaké čerpadlo a trysky, doporučena výměna kompletní palivové soustavy za cenu cca 120 000,- Kč. Nebudu zde meditovat o smůle, o penězích, ale shrnu mé poznání a snad i doporučení Vám všem:
Nafta na všech čerpacích stanicích není dostatečně kvalitní na to, aby promazávala vstřikovací systém moderních commonrailových motorů.
Ani opakované čerpání nejlepší (dle testů MF Dnes) Vervy od Benziny (7 čerpání plné nádrže po sobě, pak 2x Shell V Power a 1x OMV a motor KO) nezajistí kvalitní mazání a v žádném případě "pročištění" palivového systému.
Jakákoli reklamace u výrobce nebude uznána, neboť naleznou zákonitě v naftě vodu a jiné nepovolené příměsi. Zvlášť po tom, co se tam to svinstvo v nádrži delší dobu usazuje... Za kvalitu nafty výrobce nenese zodpovědnost.
Čerpací stanice jsou proti tomuto pojištěny. ALE... Můžete sepsat reklamační protokol PHM, budou odebrány vzorky jejich nafty a nafty z Vaší nádže. Myslím, že dojde k jejich porovnání, vzorky se samozřejmě nebudou shodovat, takže Vám nic neprojde a navíc zaplatíte částku za analýzu vzorku...
Takže, suma sumárum, jediná Vaše šance je se modlit k bohu automobilovému, aby k něčemu takovému nedošlo u Vašich miláčků a pak pravidelně používat aditiva pro zlepšení mazivosti nafty...
Všem Vám přeji mnoho šťastných kilometrů bez nutnosti investovat do Vašeho vozítka desetitisíce korun bez jakéhokoli zavinění z Vaší strany.
v tuto chvíli nepojízdný kolega FRODO
P.S.
Napadá mne krásné pořekadlo z úst našeho velikána - Járy Cimrmana: "Nám se to nemusí líbit, my s tím ani nemusíme souhlasit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeme dělat...".
Re: Shell V-Power Diesel
Zdar,je opravdu strašidelné a jde z toho hrůza co Tě Frodo potkalo. Pamatuji jak jsme na "Ostravském mini scuku" debatovali spolu s Lazakem mimo jiné i o tom co kdo z nás tankuje. Rovněž se snažím tankovat nějakou tu Shellku nebo Vervu pravidelněji,ale nakonec jsem získal dojem,že nejlépe mi auto šlapalo když jsem nabral naftu na Globusu(tu jejich lepší,zapoměl jsem název). Jezdím teď na ni skoro pravidelně a zatím bez problému . Ale po tom co jsem četl co tě potkalo půjdu asi hodně rychle pro nějaký ten VIF nebo něco podobného.
Přeju rychlé a hlavně levné "uzdravení"tvého vozítka a můžeme až budeš pojizdný zase udělat třeba nějaký 2"ročník" mini scuku.
Přeju rychlé a hlavně levné "uzdravení"tvého vozítka a můžeme až budeš pojizdný zase udělat třeba nějaký 2"ročník" mini scuku.
mistrli- Poeet p?íspivku : 287
Age : 56
Location : Prajzká (Šilheřovice - Opavsko)
Registration date : 29. 03. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Trosku to tu zneprehlednim. Kdyz jsem si tak cetl o Frodovi a kolegovi v praci se stalo neco podobneho, tak jsem zacal premyslet o aditivaci nafty.
No a nasel jsem to i zde zminene VIF. Jenom koutkem pusy jsem se pred tim zminil pred svym mechanikem a ten mi to vehementne vymlouval, ze kdyz uz neco, tak jedine Valvoline nebo Gold Eagle. Ze pry ten VIF je desnej sajrajt.
Tak nevim :-(
Mickey
No a nasel jsem to i zde zminene VIF. Jenom koutkem pusy jsem se pred tim zminil pred svym mechanikem a ten mi to vehementne vymlouval, ze kdyz uz neco, tak jedine Valvoline nebo Gold Eagle. Ze pry ten VIF je desnej sajrajt.
Tak nevim :-(
Mickey
Naposledy upravil myckei dne Thu Jul 29, 2010 6:02 am, celkově upraveno 1 krát
_Mickey_- Poeet p?íspivku : 1200
Registration date : 25. 04. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Zdar, no já našel třeba tohle: http://www.petrol.cz/download/Test_aditiv.pdf
mistrli- Poeet p?íspivku : 287
Age : 56
Location : Prajzká (Šilheřovice - Opavsko)
Registration date : 29. 03. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Jo, to jsem taky nasel. Ale prijde mi, ze to je snad i zaplaceny tim VIFem :-) Kazdopadne aditiv je rozhodne vic nez 5 druhu.
Nevim no, na ruznych forech jsem cetl, ze to pouzivaji a no problem. Tak nevim, babo rad.
Mickey
Nevim no, na ruznych forech jsem cetl, ze to pouzivaji a no problem. Tak nevim, babo rad.
Mickey
_Mickey_- Poeet p?íspivku : 1200
Registration date : 25. 04. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Zdar,jak jsem psal taky jsem to ještě nepoužíval,ale v mém okolí to přidává snad každý majitel dieselu a potom co napsal Frodo tak mě asi donutí to koupit taky. není to zase nějaká velká investice a pokud to nepomůže tak škodit si myslím určitě nebude. Spíš řeším to jak to do té nafty přidávat.když tankuju jen u pump a ono se to má nějak rozmíchat a pak nalít.
mistrli- Poeet p?íspivku : 287
Age : 56
Location : Prajzká (Šilheřovice - Opavsko)
Registration date : 29. 03. 09
Re: Shell V-Power Diesel
Trosku to tady zaspamujeme ;-)
Ja jsem si na zimu koupil Gold Eagle zimni aditivum a je na nem psano, ze pred tankovanim se to leje do nadrze. (A myslim, ze takhle to ma vetsina aditiv, nic se nemicha.)
Drobet hloupy je, ze se to davkuje 1ml/litr paliva. Takze jsem si musel poridit 60ml strikacku + hadicku a cpu to do nadrze. Prusvih je, ze jak ma GS na nadrzi takovy to vicko, tak je pomerne problem to tam nacpat a temer vzdy se nejak zapatlam :-)
A taky musis aspon zhruba vedet, kolik litru budes tankovat.
Mickey
Ja jsem si na zimu koupil Gold Eagle zimni aditivum a je na nem psano, ze pred tankovanim se to leje do nadrze. (A myslim, ze takhle to ma vetsina aditiv, nic se nemicha.)
Drobet hloupy je, ze se to davkuje 1ml/litr paliva. Takze jsem si musel poridit 60ml strikacku + hadicku a cpu to do nadrze. Prusvih je, ze jak ma GS na nadrzi takovy to vicko, tak je pomerne problem to tam nacpat a temer vzdy se nejak zapatlam :-)
A taky musis aspon zhruba vedet, kolik litru budes tankovat.
Mickey
_Mickey_- Poeet p?íspivku : 1200
Registration date : 25. 04. 09
Strana 1 z 2 • 1, 2
Strana 1 z 2
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|