"CHECK INJECTION"
+23
petr novy
udatni
jirik_h
F_L_Y
tatranka
ivangs
Pajin
_Mickey_
berko
palladin
stevpp
maky
vendelin
bambinot
svar
Vranik
hudy
Koci
xxmirek
medabeda
mildaus
Lazak
jaris
27 posters
Strana 4 z 4
Strana 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
během půl roku odešel již druhý , originální díl renault NKG žhavící svíčka. Reklamace vždy uznána.
...tak během půl roku odešel již druhý , originální díl renault NKG žhavící svíčka. Reklamace vždy uznána.petr novy napsal:...je to tak..druhý zprava umřel..reklamace uznaná..
check injection
Tak jsem si přečetl všechny teorie, co může znamenat chybové hlášení CHECK INJECTION, ale v žádném názoru jsem pořádně nezaznamenal, že je třeba nejdřív udělat diagnostiku. Do té doby je všechno jen teorie. Hlášení CHECK INJECTION může znamenat v podstatě desítky závad od netěsného výfukového potrubí, vadný EGR ventil, vadnou lambda sondu, svíčky, čidlo vačky atd. atd. V mém případě bylo hlášení doprovázeno hlučnějším motorem, auto je teď v servisu a je to nejspíš volné uložení horního rozvodového kola (jestli to reprodukuji správně). Čidlo dává nekorektní hodnoty ne kvůli tomu, že by bylo vadné, ale že ty vadné hodnoty snímá. Tak jsem zvědavý, za kolik to bude...
martin_novotny- Poeet p?íspivku : 1
Registration date : 24. 10. 16
Re: "CHECK INJECTION"
Ano, diagnostika je asi nejlepší řešení. Ovšem ta ukáže pouze směr, kam se vydat při hledání závady. Tady se dočteš postupy odstranění bez diagnostiky. Každý ji nemá a taky hodina diagnostiky v servisu není taktéž zadarmo....
svar- Poeet p?íspivku : 2613
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
check injection fabia a scenic zkušenost
u fabie byl příčinou prasklý vlnovec (Chyba lambda sondy - kontrolka svítila stále) a nebo nízká účinnost katalyzátoru vlivem poškození od propálených ventilů.
u sceniku byl příčinou check injection dvakrát žhavící svíčka (teplý motor hlášku nedával) a špatně nasazený konektor na váze vzduchu (kontrolka svítila stále)
...nebo si kup diagnostiku :-) já o tom uvažuji stále..nějakou univerzální pro Francouze a koncerny .. ten Wag sem měl..ale s Francouzem to nefunguje.
u sceniku byl příčinou check injection dvakrát žhavící svíčka (teplý motor hlášku nedával) a špatně nasazený konektor na váze vzduchu (kontrolka svítila stále)
...nebo si kup diagnostiku :-) já o tom uvažuji stále..nějakou univerzální pro Francouze a koncerny .. ten Wag sem měl..ale s Francouzem to nefunguje.
Naposledy upravil petr novy dne Sun Feb 05, 2017 4:35 pm, celkově upraveno 1 krát
Re: "CHECK INJECTION"
Ahoj, tak mě taky potkala tato hláška.
Nejdřív jsem chtěl jít rovnou na žhavící svíčky, protože už několik týdnů pozoruju dlouhé starty, tak po přečtení tohoto vlákna se mi to zdálo jasné jako facka. Ale protože nevlastním takové nářadí, které by mi je umožnilo vymontovat, jal jsem se hledat servis. Tam mě přesvědčili, že moje teorie je kravina, a tak to napíchli. Výsledek? Snímač tlaku vzduchu sacího potrubí. Čili naprostá banalita i vzhledem k umístění a náročnosti práce... jen teda cena - 2 500 Kč. Zkoušeli jsme tam dát i náhradu, ale jediný originál (Bosch) fungoval.
Tož tak, tolik za mě...
Nejdřív jsem chtěl jít rovnou na žhavící svíčky, protože už několik týdnů pozoruju dlouhé starty, tak po přečtení tohoto vlákna se mi to zdálo jasné jako facka. Ale protože nevlastním takové nářadí, které by mi je umožnilo vymontovat, jal jsem se hledat servis. Tam mě přesvědčili, že moje teorie je kravina, a tak to napíchli. Výsledek? Snímač tlaku vzduchu sacího potrubí. Čili naprostá banalita i vzhledem k umístění a náročnosti práce... jen teda cena - 2 500 Kč. Zkoušeli jsme tam dát i náhradu, ale jediný originál (Bosch) fungoval.
Tož tak, tolik za mě...
ravyk- Poeet p?íspivku : 17
Location : Zlín
Registration date : 12. 07. 13
Re: "CHECK INJECTION"
No mne to vyskočili keď boli tie - 20. Bola spätná nafta na spätnej pumpe. Dal additiva a dráhu naftu na inej pumpe a je pokoj.
nera738- Poeet p?íspivku : 244
Registration date : 01. 12. 09
Re: "CHECK INJECTION"
Zdravim,
na me ta hlaska ted taky párkrát vyskočila ale po startu se uz znovu neobjevila.
U me to spis to souvisi s jinym problémem. Scenic II (1,9 dCi) před par mesici zacal "skubat", nejdriv to bylo ojedinele, třeba jednou po 50km. Ted uz to zacalo casteji, naposledy na dalnici jsem uz mel pomalu problém nekoho predjet. S cim to muze souviset? Spatne vstřiky?...třeba jen jeden?
Jinak VIF davam, ale az ted posledních par nadrzi.
Diky za radu.
na me ta hlaska ted taky párkrát vyskočila ale po startu se uz znovu neobjevila.
U me to spis to souvisi s jinym problémem. Scenic II (1,9 dCi) před par mesici zacal "skubat", nejdriv to bylo ojedinele, třeba jednou po 50km. Ted uz to zacalo casteji, naposledy na dalnici jsem uz mel pomalu problém nekoho predjet. S cim to muze souviset? Spatne vstřiky?...třeba jen jeden?
Jinak VIF davam, ale az ted posledních par nadrzi.
Diky za radu.
miw- Poeet p?íspivku : 5
Location : Prague
Registration date : 02. 09. 16
již třetí žhavící svíčka KO - originální díl - vadná serie..vše uznáno jako reklamace
již třetí žhavící svíčka KO - originální díl - vadná serie..vše uznáno jako reklamace
Re: "CHECK INJECTION"
Kdy jsi měnil palivový filtr?miw napsal:Zdravim,
na me ta hlaska ted taky párkrát vyskočila ale po startu se uz znovu neobjevila.
U me to spis to souvisi s jinym problémem. Scenic II (1,9 dCi) před par mesici zacal "skubat", nejdriv to bylo ojedinele, třeba jednou po 50km. Ted uz to zacalo casteji, naposledy na dalnici jsem uz mel pomalu problém nekoho predjet. S cim to muze souviset? Spatne vstřiky?...třeba jen jeden?
Jinak VIF davam, ale az ted posledních par nadrzi.
Diky za radu.
svar- Poeet p?íspivku : 2613
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: "CHECK INJECTION"
Filtr jsem měnil v létě. Ale už tehdy to občas škublo (nepamatuji si, jestli i před tou výměnou...zrovna jsem auto koupil, tak jsem vše měnil).
Dělá to většinou při nižších otáčkách, tak, že pak radši podřadím...
Nebo i na křižovatce při volnoběhu.
Ještě mne napadá, jestli třeba není blbě zasunutá hadička do filtru a dostává se do ní vzduch?
Dá se na diagnostice zjistit, který vstřik je případně blbý...nebo je nutný je nejdřív vymontovat a odnést přeměřit?
Dělá to většinou při nižších otáčkách, tak, že pak radši podřadím...
Nebo i na křižovatce při volnoběhu.
Ještě mne napadá, jestli třeba není blbě zasunutá hadička do filtru a dostává se do ní vzduch?
Dá se na diagnostice zjistit, který vstřik je případně blbý...nebo je nutný je nejdřív vymontovat a odnést přeměřit?
miw- Poeet p?íspivku : 5
Location : Prague
Registration date : 02. 09. 16
Re: "CHECK INJECTION"
Môže to byť nafta, filter, ale aj vzduchový a váha vzduchu. Ta zvykne robiť problém.
nera738- Poeet p?íspivku : 244
Registration date : 01. 12. 09
Re: "CHECK INJECTION"
Naftu beru různě, ale problém byl "vždy"
Všechny filtry byly měněný
Dík, kouknu ještě na tu váhu vzduchu. Vadnou jde detekovat přes diagnostiku nebo je i jiný způsob?
Všechny filtry byly měněný
Dík, kouknu ještě na tu váhu vzduchu. Vadnou jde detekovat přes diagnostiku nebo je i jiný způsob?
miw- Poeet p?íspivku : 5
Location : Prague
Registration date : 02. 09. 16
Re: "CHECK INJECTION"
Diagnostika ukáže ktorým smerom treba ísť. Mne to trhalo a ako keby na tri válce. Bol som s tým v ba v renault a za chvíľu som šiel domov. Ak si dobre pamätám tak 150 e aj s robotou a napojením.
nera738- Poeet p?íspivku : 244
Registration date : 01. 12. 09
Re: "CHECK INJECTION"
miw napsal:Zdravim,
na me ta hlaska ted taky párkrát vyskočila ale po startu se uz znovu neobjevila.
U me to spis to souvisi s jinym problémem. Scenic II (1,9 dCi) před par mesici zacal "skubat", nejdriv to bylo ojedinele, třeba jednou po 50km. Ted uz to zacalo casteji, naposledy na dalnici jsem uz mel pomalu problém nekoho predjet. S cim to muze souviset? Spatne vstřiky?...třeba jen jeden?
Jinak VIF davam, ale az ted posledních par nadrzi.
Diky za radu.
Měl jsem stejný problém, naštěstí mám v pc diagnostiku a kabel. Byla to váha vzduchu. Ale tyto hlášky jsou takové orientační, prostě problém je v dávkování vzduchu, i když při online scanu mi opravdu ukazovala nějakou hodnotu beze změny na hodnotě otáček, zřejmě přepnutí do nouzového režimu. Váhu jsem měnil před cca 5 lety a starou jsem si nechal naštěstí. Řekl jsem si, že když se vrátím 5 let nazpět, tak to nebude horší, tenkrát mě zlobily volnoběžné otáčky. Ale při té příležitosti, když už jsem měl rozebraný celý předek, tak jsem vyndal a rozebral EGR ventil a to byl šok. Byl zarostlý tak, že určitě nemohl fungovat. Vyčistil jsem ho a namontoval nazpět. Hlášky jsem vymazal a pohoda - zatím. Tak přeji podobně jednoduchý problém. Za tu dobu , co Grandíka mám (od 2009) jsem na motoru měnil čidlo teploty vzduchu, váhu. Před týdnem mi auto začalo brumlat a netáhlo - problém byl povolené brejle na 2.vstřiku a z pod něj šly výfukové plyny do prostou motoru. Kryt víka ventilů byl pokrytý cca 3mm vrstvou sazí. Největším problémem bylo sehnat 45 torx na dotažení. A měl bych dotaz: nemá někdo sponu na vratné potrubí ze vstřiků, je to 1,5mm drát ohnutý do tvaru písmene omega. Nahradil jsem ho vlastní výrobou, ale pro jistotu bych tam měl origo. Nikde ho nemohu sehnat.
tatranka- Poeet p?íspivku : 11
Registration date : 28. 07. 09
Strana 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|