cukání motoru 1,5 dci
5 posters
Strana 1 z 1
cukání motoru 1,5 dci
Zdravím Vás,
mám Scenic II 1,5dci. Po hlášené závadě "chyba vstřikování" a problémy se startem bylo auto v diesel servisu. Výměna dvou vstřiků, oprava čerpadla, celková očista palivové soustavy a filtr. Po opravě se stávalo, že po cca třech km. motor někdy cuknul, někdy i vícekrát, dnes po cca 2000km se to hodně zhoršilo a cuká i při teplém motoru. Na diagnostice nic není, rozvody mají cca 4000km. Co si o tom myslíte? Vstřik? Čerpadlo? Servis na to dal rok záruku a pojedu tam znovu po několikáté, ale zajímá mě Váš názor.
Děkuji.
mám Scenic II 1,5dci. Po hlášené závadě "chyba vstřikování" a problémy se startem bylo auto v diesel servisu. Výměna dvou vstřiků, oprava čerpadla, celková očista palivové soustavy a filtr. Po opravě se stávalo, že po cca třech km. motor někdy cuknul, někdy i vícekrát, dnes po cca 2000km se to hodně zhoršilo a cuká i při teplém motoru. Na diagnostice nic není, rozvody mají cca 4000km. Co si o tom myslíte? Vstřik? Čerpadlo? Servis na to dal rok záruku a pojedu tam znovu po několikáté, ale zajímá mě Váš názor.
Děkuji.
stb- Poeet p?íspivku : 26
Location : Budišov
Registration date : 31. 01. 14
Re: cukání motoru 1,5 dci
Mohl by tam někde pobíhat vzduch v soustavě. Podívej se na hadičky
svar- Poeet p?íspivku : 2613
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: cukání motoru 1,5 dci
Taky mě to napadlo. I na volnoběh to někdy zhasne jako by tomu došla nafta, ale hned to na brnk jde nahodit - mrknout v tu chvíli na hadičky nešlo (bylo to v provozu). Co mě ale zaráží, tak pokut máknu na výstup z prvního vstřiku (přepad), tak to přisaje okamžitě hromadu vzduchu (ostatní v pohodě). Po servisu jsem všechny tyto hadičky vyměnil. Nějaký čas na to si říkám "ta první se mi nezdá - asi netěsní - dám novou". Takže je tam třetí a pořád stejný. Tento vstřik údajně byl na repasu. Že by vadný kus?
stb- Poeet p?íspivku : 26
Location : Budišov
Registration date : 31. 01. 14
Re: cukání motoru 1,5 dci
taky u meho granda pada nafta a nevim proč a kde 1.9 dci,už jsem obešel filtr a někdy to spadne a někdy ne,pak zase startuji na 3 krát už jsem zteho na játra
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: cukání motoru 1,5 dci
No původně jsem chtěl napsat až to bude na 100pro, ale jak jsem tedy pokročil.
Firma která dělala servis vstřikování vše znovu prošla a tvrdí, že z její strany je vše OK. Pro jistotu jsem rozdělal a vyčistil EGR a na radu jednoho znalého servisáka nalil do nádrže asi 1.dcl dvoutaktního oleje s tím, že někdy to pomůže k promazání mechanických částí zrepasovaných vstřikovačů. Navíc užívám adetiva do nafty.
To vše jsem prováděl v době kdy ranní teploty klesaly pod -5.st a motor si občas zacukal, odpoledne teplota vyšplhala nad +5.st a vše OK.
Takže vlastně nevím čím se to odstranilo, ale nyní i při -5.st vše jede jak má
Co se týče padání nafty (po vypnutí motoru jdou stále v potrubí bubliny směrem k balonku). Oschla voda na parkovišti a v místech kde stávám se objevil mastnej flek jako prase, říkám si, že to vytekl olej z UAZu, ale pak se mrknu pod auto a celá nádrž je zadělaná od nafty.
Nyní jsem domluvený ze servisem na dotažení nádrže, příp.přetěsnění hadic k nádrži. Protože to ale nelze udělat za shora jako u každého jiného auta, musí dolů nádrž- záruční oprava. Hádám, že pak zmizí i bubliny v potrubí.
No ale dívám se do servisního manuálu a na nádrž se dostat dá i z kabiny, jen to chce trochu šroubování. Se mi zdá, že mi někdo kecal.
Firma která dělala servis vstřikování vše znovu prošla a tvrdí, že z její strany je vše OK. Pro jistotu jsem rozdělal a vyčistil EGR a na radu jednoho znalého servisáka nalil do nádrže asi 1.dcl dvoutaktního oleje s tím, že někdy to pomůže k promazání mechanických částí zrepasovaných vstřikovačů. Navíc užívám adetiva do nafty.
To vše jsem prováděl v době kdy ranní teploty klesaly pod -5.st a motor si občas zacukal, odpoledne teplota vyšplhala nad +5.st a vše OK.
Takže vlastně nevím čím se to odstranilo, ale nyní i při -5.st vše jede jak má
Co se týče padání nafty (po vypnutí motoru jdou stále v potrubí bubliny směrem k balonku). Oschla voda na parkovišti a v místech kde stávám se objevil mastnej flek jako prase, říkám si, že to vytekl olej z UAZu, ale pak se mrknu pod auto a celá nádrž je zadělaná od nafty.
Nyní jsem domluvený ze servisem na dotažení nádrže, příp.přetěsnění hadic k nádrži. Protože to ale nelze udělat za shora jako u každého jiného auta, musí dolů nádrž- záruční oprava. Hádám, že pak zmizí i bubliny v potrubí.
No ale dívám se do servisního manuálu a na nádrž se dostat dá i z kabiny, jen to chce trochu šroubování. Se mi zdá, že mi někdo kecal.
stb- Poeet p?íspivku : 26
Location : Budišov
Registration date : 31. 01. 14
Re: cukání motoru 1,5 dci
Tak vstup do nádrže (plovák) je přístupný i z kabiny bez demontáže nádrže, jen je to trošku složitější. Převlečná matice plováku bude chtít dotáhnout o cca 15.stupňů - jsou tam značky jak moc dotáhnout. Je vidět, že nafta prolínala kolem této matice. No ale nemám na to klíč, takže směr servis.
stb- Poeet p?íspivku : 26
Location : Budišov
Registration date : 31. 01. 14
Re: cukání motoru 1,5 dci
koupil jsem balonek na pumpovaní a zpětný ventil,nafta zpět do nádrže nepadá ale po natlakování balonkem trochu zmizí směrem do motoru...je tam někde nějaký ventil,čidlo nebo něco co by naftu pouštělo do přepadu?
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: cukání motoru 1,5 dci
Tak nádrž je přetěsněná (o-kroužek pod převlečnou maticí). Bublina se po vypnutí motoru k balonku pořád vrací, ale auto jede a startuje jak má. Takže dokud je vše OK, přestávám to řešit.
stb- Poeet p?íspivku : 26
Location : Budišov
Registration date : 31. 01. 14
Re: cukání motoru 1,5 dci
Rok se sešel s rokem a s poklesem teplot a zvýšenou vlhkostí se vrátila chronická závada.
Auto znovu začalo za studena pokašlávat, startovat na druhý pokus, až nakonec nenaskočil vůbec.
Diag píše závada P0608 - přerušované napájení čidla. Pár podobných případů jsem už pročítal, ale bez řešení
Auto znovu začalo za studena pokašlávat, startovat na druhý pokus, až nakonec nenaskočil vůbec.
Diag píše závada P0608 - přerušované napájení čidla. Pár podobných případů jsem už pročítal, ale bez řešení
stb- Poeet p?íspivku : 26
Location : Budišov
Registration date : 31. 01. 14
Re: cukání motoru 1,5 dci
neplač brzo bude jaro
PRADedaR- Poeet p?íspivku : 648
Age : 76
Location : Vrahovice
Registration date : 19. 01. 12
Re: cukání motoru 1,5 dci
Který čidlo, je jich tam povícero?stb napsal:Rok se sešel s rokem a s poklesem teplot a zvýšenou vlhkostí se vrátila chronická závada.
Auto znovu začalo za studena pokašlávat, startovat na druhý pokus, až nakonec nenaskočil vůbec.
Diag píše závada P0608 - přerušované napájení čidla. Pár podobných případů jsem už pročítal, ale bez řešení
svar- Poeet p?íspivku : 2613
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: cukání motoru 1,5 dci
No právě, který? Víc toho ve výpisu chyb napsáno nebylo. Až trochu poleví ledová vrstva která je přes celé auto, omrknu vše kam se dostanu.svar napsal:Který čidlo, je jich tam povícero?stb napsal:Rok se sešel s rokem a s poklesem teplot a zvýšenou vlhkostí se vrátila chronická závada.
Auto znovu začalo za studena pokašlávat, startovat na druhý pokus, až nakonec nenaskočil vůbec.
Diag píše závada P0608 - přerušované napájení čidla. Pár podobných případů jsem už pročítal, ale bez řešení
Pokut to nezjistím do pondělí, tak auto odveze servis.
stb- Poeet p?íspivku : 26
Location : Budišov
Registration date : 31. 01. 14
Re: cukání motoru 1,5 dci
Včera bylo pozdě. Nemám rád zimu.DedaR napsal:neplač brzo bude jaro
stb- Poeet p?íspivku : 26
Location : Budišov
Registration date : 31. 01. 14
Re: cukání motoru 1,5 dci
Vyzbrojen daty a informacemi jsem odsekal vrstvu ledu na kapotě a znovu se ponořil do motorového prostoru.
Proměřil jsem tři z hlavních čidel (otáček, tlaku v rampě a EGR) a vodiče od ŘJ k oněm čidlům. Vše bylo v pořádku a protože už mě nebavilo jak mi prší na záda, dal jsem to dohromady a nastartoval motor. Ano - NASTARTOVAL. Takže závada je dle předpokladu v kabeláži, ale proudové zatížení multimetru je tak malé, že to neodhalí. Pokut to zase zazlobí, tak to zatížím pořádně a to by bylo, aby nebylo.
Proměřil jsem tři z hlavních čidel (otáček, tlaku v rampě a EGR) a vodiče od ŘJ k oněm čidlům. Vše bylo v pořádku a protože už mě nebavilo jak mi prší na záda, dal jsem to dohromady a nastartoval motor. Ano - NASTARTOVAL. Takže závada je dle předpokladu v kabeláži, ale proudové zatížení multimetru je tak malé, že to neodhalí. Pokut to zase zazlobí, tak to zatížím pořádně a to by bylo, aby nebylo.
stb- Poeet p?íspivku : 26
Location : Budišov
Registration date : 31. 01. 14
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|