Scenic III
2 posters
Strana 1 z 1
Scenic III
Zdravím všechny řidiče a řidičky. Uvažuji o koupi Scenic III s automatem. Je tady někdo, kdo má automat v scenicu III? Problémy, poznatky? Je to dobrá volba? Díky
Re: Scenic III
Musíš upřesnit který automat, byli tam tři možnosti.
Hydrodynamika tiptronik + 2,0 dCi
CVT variátor + 2,0 atmosféra benzín
a dvouspojka EDC + 1,5 dCi
Hydrodynamika tiptronik + 2,0 dCi
CVT variátor + 2,0 atmosféra benzín
a dvouspojka EDC + 1,5 dCi
sali- Poeet p?íspivku : 684
Age : 45
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
Re: Scenic III
Konkrétně 2.0 dci + převodovka AJO a 1.5 dci +převodovka EDC. Bavíme se v teoretické úrovni. Chtěl bych zkusit automat ale okolí mě od něj odrazuje. Já sám jsem zvyklí na manuál a nikdy jsem neměl automat. Na internetu moc recenzi není, takže nemám z čeho čerpat.
Re: Scenic III
2,0 dCi automat velice spolehlivé, s dostatečnou výkonovou rezervou, ale poněkud ne dieslovou spotřebou. Dlouhodobě kolem 7+. Sehnat ale dneska kus s neprůstřelnou servisní historií a rozumným nájezdem nebude nic jednoduchého a ani levného.
Dvouspojky všeobecně nejsou mým šálkem kávy. Trhají, né vždy řadí tak jak chceš a ten komfort hydrodynamiky tam není. Doporučuju tak pro ženskou nebo někoho kdo si opravdu s tím spojkovým pedálem neumí poradit. Plus abys měl stabilně ve strožoku připraveno 50tis na případnou výměnu spojek.
Každopádně servisní historie, nebouraný a nízký nájezd.
Zatím nemám zkušenost s CVT převodovkou ( snad jenom na skůtru ) ale několik automatů jsem už jezdil a když se staráš o výměny oleje vč. filtru tak tiptronik (hydrodynamika) se silným motorem je pecka.
Za mě doporučuju 2,0 dCi ale připrav se, že to bude jezdit za víc než tvoje stávající 1,5 dCi
Dvouspojky všeobecně nejsou mým šálkem kávy. Trhají, né vždy řadí tak jak chceš a ten komfort hydrodynamiky tam není. Doporučuju tak pro ženskou nebo někoho kdo si opravdu s tím spojkovým pedálem neumí poradit. Plus abys měl stabilně ve strožoku připraveno 50tis na případnou výměnu spojek.
Každopádně servisní historie, nebouraný a nízký nájezd.
Zatím nemám zkušenost s CVT převodovkou ( snad jenom na skůtru ) ale několik automatů jsem už jezdil a když se staráš o výměny oleje vč. filtru tak tiptronik (hydrodynamika) se silným motorem je pecka.
Za mě doporučuju 2,0 dCi ale připrav se, že to bude jezdit za víc než tvoje stávající 1,5 dCi
Naposledy upravil sali dne Mon Sep 23, 2019 10:02 am, celkově upraveno 1 krát
sali- Poeet p?íspivku : 684
Age : 45
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
Re: Scenic III
Koukám na inzeráty už aspoň měsíc a těch automaty je poměrně málo. A když už, tak velký nájezdy. Na netu nějaké recenze jsou ale dost málo. No, asi to vypadá že zůstanu u manuálu. Díky za postřehy.
Re: Scenic III
2,0 dCi automat se prodávalo jen ve vyšších výbavách dynamique a privilege a cena za nový kus cca 750tis až 800tis.
Když ti vedle toho stála předváděčka 1,5 dCi manuál za 550tis. nebo za 600tis. objednat z fabriky tak se prostě ukázalo, že o peníze jde až na prvním místě.
Takže kombinaci 2,0 dci automat sis musel prostě obhájit např. tím, že najedeš ročně bambilion kilometrů ve firmě a podle toho vypadá nabídka v bazarech.
Když ti vedle toho stála předváděčka 1,5 dCi manuál za 550tis. nebo za 600tis. objednat z fabriky tak se prostě ukázalo, že o peníze jde až na prvním místě.
Takže kombinaci 2,0 dci automat sis musel prostě obhájit např. tím, že najedeš ročně bambilion kilometrů ve firmě a podle toho vypadá nabídka v bazarech.
sali- Poeet p?íspivku : 684
Age : 45
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru