aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
+16
Rosta
sali
Rostini
Lazak
edgu1
Pule
Popenec
citron99
maky
Lukyn
mistrli
fanax
Sedli
svar
Pajin
sgt13
20 posters
Strana 2 z 2
Strana 2 z 2 • 1, 2
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Dvě věci:
Sedli - když chceš reagovat na příspěvek, tak nepoužívej tlačítko Quote , ale POSTREPLY. Zbytečně to znepřehledňuje témata.
Motor - já měl 1.9DCI 88kw a dvakrát se mi podělala klika, šálky...takže těžko říct a asi hodně bude záležet na štěstí. Nebyl jsem sám, znám více lidí co dopadli stejně nejen na GS, ale třeba i Espace...
Lazak
Sedli - když chceš reagovat na příspěvek, tak nepoužívej tlačítko Quote , ale POSTREPLY. Zbytečně to znepřehledňuje témata.
Motor - já měl 1.9DCI 88kw a dvakrát se mi podělala klika, šálky...takže těžko říct a asi hodně bude záležet na štěstí. Nebyl jsem sám, znám více lidí co dopadli stejně nejen na GS, ale třeba i Espace...
Lazak
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
No já mám 1,9 dci 96kw s FAP a nemohu si stěžovat mám sice trochu těžkou nohu ale bydlíme na Vysočině a kopce a zima je tu tam a jsem na spotřebě něco okolo 7,5l/100km
To co se ukáže pod titulkem vůbec nesouhlasí se skutečností. Rozdíl by jsem hledal jen v oleji ale to už jsem tu taky někde psal. Po stránce motorové žádné opravy nějak vyjimečné nejsou rozvody ,filtry, olej atd..
Tak zatím přemýšlej určitě je o čem
To co se ukáže pod titulkem vůbec nesouhlasí se skutečností. Rozdíl by jsem hledal jen v oleji ale to už jsem tu taky někde psal. Po stránce motorové žádné opravy nějak vyjimečné nejsou rozvody ,filtry, olej atd..
Tak zatím přemýšlej určitě je o čem
Rostini- Poeet p?íspivku : 72
Age : 49
Location : Třebíč
Registration date : 08. 05. 10
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Rostini, zdravím Třebíčáka :-D Ani jsem si nemyslel, že tady na fóru je někdo taky z Třebíče ;-)
Sedli- Poeet p?íspivku : 86
Registration date : 28. 08. 09
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
A ty parkuješ kde
Rostini- Poeet p?íspivku : 72
Age : 49
Location : Třebíč
Registration date : 08. 05. 10
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Nevěř řečem, že 1,5dci je nedostatečný pro toto auto. Při posledním srazu v Mělníku jsme si se svarem udělali soukromou spanilku na D1 cestou domů na moravu a rozhodně jsem se za svarem neloudal. Jeli jsme na tempomat 128 a svarova 1,5 dci měla jenom drobný hendikep na vysočině a rozdíl v jízdní době bych viděl asi tak, že kdybych jel z Prahy celou cestu první a neohlížel se doprava doleva tak jsem v Brně maximálně o dvě minuty dřív. Kouzlo 1,9dci je že jede po dálnici klidně 140 a je jí jedno jestli plná, prázdná, do kopce, z kopce, s klimou nebo bez, ale v takové rychlosti žere jak prokopnutá 7+ Takže aby tě motor nesežral tak stejně tempomat do 130 a tam jak píšu je rozdíl zanedbatelný a 1,5dci udělá stejnou službu a dokonce za menší spotřebu. Potom taky ve městě je 1,9dci rozežraná až se nestačím divit. Ono totož při stání na semaforu musí pořád roztáčet tu velkou hmotu a to spotřeba leze nahoru. Jediný okamžik, kdy se dá mluvit o úspornosti 1,9dci je uvědomělá jízda v rámci rychlostních limitů, po téměř prázdné okresce na vzdálenost minimálně 60km. Tehdy se dá jet za 5,2 Potom taky 1,9dci je těžká litinová mrcha, která dává přední nápravě na českých kvalitních silnicích slušně na frak. Pravda, tahám obytný přívěs a tam 1,9dci dře jak nezmar, ale nebýt přívěsu tak si umím představit spokojené soužití s 1,5dci. Chyby jsou už známé, šály a na kvalitu nafty háklivé vstřikovače DELPHI. Preventivní výměna šál a ložisek nestojí ranec a tankovat kvalitní naftu beru jako samozřejmost pro jakýkoliv motor. Posuď tedy sám jak chceš požívat auto jestli na dlouhé přesuny v plném obsazení (1,9dci), nebo spousta krátkých tras (1,5dci) O 2,0dci asi ani nepřemýšlet, cena slušného auta s tímto motorem+obvyklý vstupní servis ojetiny (nápně, fitry, brzdy, gumy) = FUNGLOVKA s 1,5dci a zárukou
hoj sali
hoj sali
sali- Poeet p?íspivku : 676
Age : 44
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Už jsem to tu psal - 1.5 dCi i na Granda bez problému stačí (alespoň za mne 78 kW). Po dálnici si to sviští i plně naložená kopec nekopec, ale nad 140 už taky pěkně papá. Jediná moje výhrada je k dynamice v létě při zapnutý klimatizaci (zapnutá klima + venku nad 25 stupňů + světelná křižovatka = smrt!). Obecně si myslím, že velký rozdíl ve spotřebě oproti 1.9 88 kW nebude a litinový blok má 1.5 také (ale asi tam nějaké to kilo rozdíl bude). Klika a šály - to je strašák, ale zjevně se týká jak 1.5, tak 1.9, takže si moc nevybereš. 78 kW verze má na rozdíl od slabších 1.5 piezo vstřikovače Siemens a ty už nejsou tolik náchylný na kvalitu nafty jako starší Delphi a není s nima (údajně) tolik problémů.
Já do 1.5 šel proto, že většinu jízd absolvuju po Praze (především do a z práce) - tak jsem si říkal, proč ten velkej těžkej motor tahat pořád se sebou ... Potom relativně často jezdíme na chatu (130 km tam a to samý zpět ), polovinu po dálnici - tak jsem chtěl 6-tku (mají všechny 78 kW) a tempomat (boží věc!). Na slabší dynamiku jsem byl zvyklý z Scénica I, phase II, benzín 1.6 16V 79 kW, ale byl jsem mile překvapenej, protože přestože je GrScII těžší, tak s 1.5 78 kW jede rozhodně lépe než předchozí ScI (proto si taky nedovedu představit 1.6 benzín v Grandovi).
Osobně však doporučuji 1.9 88kW nebo silnější (pokud možno bez tý příšernosti FAP), hezky se svezeš a k tomuhle autu takový motor sedí líp.
Já do 1.5 šel proto, že většinu jízd absolvuju po Praze (především do a z práce) - tak jsem si říkal, proč ten velkej těžkej motor tahat pořád se sebou ... Potom relativně často jezdíme na chatu (130 km tam a to samý zpět ), polovinu po dálnici - tak jsem chtěl 6-tku (mají všechny 78 kW) a tempomat (boží věc!). Na slabší dynamiku jsem byl zvyklý z Scénica I, phase II, benzín 1.6 16V 79 kW, ale byl jsem mile překvapenej, protože přestože je GrScII těžší, tak s 1.5 78 kW jede rozhodně lépe než předchozí ScI (proto si taky nedovedu představit 1.6 benzín v Grandovi).
Osobně však doporučuji 1.9 88kW nebo silnější (pokud možno bez tý příšernosti FAP), hezky se svezeš a k tomuhle autu takový motor sedí líp.
fanax- Poeet p?íspivku : 44
Registration date : 09. 03. 10
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Zdravim Vas.
zatial co pozeram bazary.. tak vacsinou sa predavaju 1.9 96kw alebo 1.5 78kw. Neviem ci to je rocnikom ktory pozeram (od 2007) ale 88kw rv2007+ som este ani jednu nevidel na predaj.
Ako som spominal.. zihadlo nepotrebujem.. (momentalnie paTHALIA 1.4 55kw ). Casy kedy som jazdil plyn/brzda ma uz presli. Rocne budem jazdit 15-20t km, denne do prace a spat (50km) k tomu sem tam niekde za nakupmi, dovolenka atd.. Ako som pisal.. ide mi o spolahlivost. Uz len vybrat ci 1.5 78kw alebo 1.9 96kw.
Ale kludne by som siel do 1.5. Spotreba a poistka bude predsa o nieco mensia. Tankovat budem len na SHELL prip SLOVNAFT.
fanax>Cez leto s klimou je to fakt take zle? Daj konkretny priklad (okrem toho co si pisal:)
DAKUJEM
zatial co pozeram bazary.. tak vacsinou sa predavaju 1.9 96kw alebo 1.5 78kw. Neviem ci to je rocnikom ktory pozeram (od 2007) ale 88kw rv2007+ som este ani jednu nevidel na predaj.
Ako som spominal.. zihadlo nepotrebujem.. (momentalnie paTHALIA 1.4 55kw ). Casy kedy som jazdil plyn/brzda ma uz presli. Rocne budem jazdit 15-20t km, denne do prace a spat (50km) k tomu sem tam niekde za nakupmi, dovolenka atd.. Ako som pisal.. ide mi o spolahlivost. Uz len vybrat ci 1.5 78kw alebo 1.9 96kw.
Ale kludne by som siel do 1.5. Spotreba a poistka bude predsa o nieco mensia. Tankovat budem len na SHELL prip SLOVNAFT.
fanax>Cez leto s klimou je to fakt take zle? Daj konkretny priklad (okrem toho co si pisal:)
DAKUJEM
sgt13- Poeet p?íspivku : 11
Registration date : 02. 08. 11
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Tak příšerný to zase není. Hrozný je to jen při rozjezdu do kopce. To je potřeba s tím počítat a nechat proklouznout spojku, nebo předem roztočit turbo. Je to daný tím, že motor má malý objem, nízkou kompresi, větší turbo a mezichladič stlačeného vzduchu je chlazený pouze vzduchem a jak je venku teplo, tak se prostě do motoru natlačí míň vzduchu. Jakmile už táhne turbo (v praxi tak od 1.900 až 2.000 otáček), tak je to v pohodě a za jízdy už to poznat není.
Ono obecně s trendem downsizingu a ekologie vůbec jde dynamika do kopru. Na tragický odpich si stěžujou majitelé 1.6 TDI CR, ale u nich to asi tak strašný nebude - holt jsou zvyklí na své staré úderné 1.9 a 2.0 . Dokonce jsem četl podobnou stížnost i na novou 1.6 dCi od Renaultu (to je ten vynález s pouštěním výfukových plynů za FAPem před turbo) i když tenhle motor jinak chválili za dynamiku, pružnost a spotřebu (schválně co se bude říkat, až ty motory budou mít přes 160tkm).
Ono obecně s trendem downsizingu a ekologie vůbec jde dynamika do kopru. Na tragický odpich si stěžujou majitelé 1.6 TDI CR, ale u nich to asi tak strašný nebude - holt jsou zvyklí na své staré úderné 1.9 a 2.0 . Dokonce jsem četl podobnou stížnost i na novou 1.6 dCi od Renaultu (to je ten vynález s pouštěním výfukových plynů za FAPem před turbo) i když tenhle motor jinak chválili za dynamiku, pružnost a spotřebu (schválně co se bude říkat, až ty motory budou mít přes 160tkm).
fanax- Poeet p?íspivku : 44
Registration date : 09. 03. 10
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Zdravím Vás všechny. Dnes jsem se k vám přihlásil poprvé. No abych to uvedl na pravou míru chystám se prodávat svou spolehlivou Lagšu II 1.8 16V LPG ( sekvenční vstřikování )z důvodu rozrůstající se rodinky a kupovat GS. Chtěl bych podle financí GSko kolem roku 2007,2008. No a když už jsme u té motorizace. Hodně se tady probírají oblíbené diesely, sem tam příjde řeč o 1.6ce. Po 3.5 leté zkušenosti s Lagunou vím na 100péro, že můžu vřele a bezproblému dopořučit motor benzín s plynem. Tím myslím sekvenční vstřikování plynu. Výkon mezi benzínem a plynem u sekvence opravdu nepoznáte. Co se týče spotřeby ???? Jak jsem psal mám 1.8 (89kw) a musím říct, že na to,jak tomu autíčku sem tam dávám tak se spotřebou jsem na tom celkem slušně ( 10.5 l ) což je na cenu plynu oproti benzínu nebo naftě zatím ještě velmi solidní. Ale jak říkám, celkem na to šlapu. (jo a zjistit jsem, že motoru to vůbec nevadí, právě naopak , rád se nechává vytáček, prostě v těch vyšších ot. jede lépe ) Plyn jsem nechával montovat při koupi autíčka. Do dnešního dne mám s ním najeto asi 50.000 km a za tu dobu jsem s motorem a plynem ( ELPIGAS ) neměl opravu jediný problém. A co vlastné chci tímto říct nebo se spíše Vás zkušenějších zeptat. Uvažuji o benzínu ( samozřejmě s plynem ) a to 2.0 16v automat. Co jsem tak vyčetl, tak celkem papají ale při provozu na plyn bych to vůbec neřešil. Jaký je tento motor ? A co automat. převodovka ?????? Dík za každý názor.
Rosta- Poeet p?íspivku : 4
Registration date : 23. 12. 11
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Rosta napsal:... a to 2.0 16v automat. Co jsem tak vyčetl, tak celkem papají ale při provozu na plyn bych to vůbec neřešil. Jaký je tento motor ? A co automat. převodovka ?????? Dík za každý názor.
S dvoulitrem ti neporadím, mám ale 1,9dci 96kW s automatem, který tě zajímá. Auto mám rok, najel jsem s ním cca 30000km, automat pracuje naprosto spolehlivě, bez problémů. Při jízdě po městě to nemá chybu, mimo město je to taky OK, tročku mě to vadí na dálnici, kde motor při 130 točí 3000ot, ale odhlučnění je dobré, takže v autě je klid. Zkoušel jsem na německé dálnici, co to dá, šlo to na 210 tachometrových.
Moje auto prodávám, protože k práci potřebuju krapet větší, ale nemám mu co vyčítat. Motor i automat - velmi dobrá volba.
citron99- Poeet p?íspivku : 104
Location : Brno
Registration date : 11. 11. 10
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Tak říkáš, že automatu se nemam bát ? Jezdím hodně město.....sem tam o vikendu na ryby mimo Ostravu a jednou za rok na dovolenou, Švédsko a tak. O automatu už fakt dlouho uvažuji. Jenom mám strach ať nenatrefím na nějaký zmetek automat ? Podle tvých i tady ostatních zkušeností - jak by se měl či neměl chovat??? Neměl by kopat když přeřazuješ ??? Jak vlastně poznám, když příjdu k auto co chci koupit,a to auto neznám že má aut. převodovku v dobrém stavu ??? Co bych jako nejduležitější měl v první chvíli udělat ? Kontrola oleje ? škubání a tak ???? dík za každou radu.
Rosta- Poeet p?íspivku : 4
Registration date : 23. 12. 11
Motor 2.0.16V
Zdravím,
jsem jeden asi z mála vlastníků tohoto benzínového motoru. Za 3,5 roku s ním mám najeto 48 tkm (Grand Scénic) ale v manuálu 6-kvalt. Z hlediska některých jsem tak sváteční jezdec.
Na motor si jako takový ale stěžovat nemůžu. Ideální je na cesty mimo město, do města Vám ho ale moc doporučit nemohu. Mám na mysli spotřebu. Obzvlášť teď v zimě. I v létě si bez problémů vezme kolem 10 litrů na 100, pokud se dostáváte často do zácpy, klidně vyleze průměr až k 12 l. V zimě mám pocit že každé 2°C dolů znamenají deci na 100 nahoru. Mimo město je to ovšem jiná. Na okresce 90 km/h na delší rovinaté trase mám osobně odzkoušenou spotřebu pod 7l. Pokud se ukrotíte na dálnici, tak na tempomat 110km/h mám odjeto Ostrava-Olomouc za 7,1. Ve 130 to samé ovšem už kolem 8l. No a pokud se člověk sveze s obstaními tj. 140-150km/h tak jsme už tak na 9,5l/100. Největší tah má mezi 3-4 tis.otáček, převodovka je tak nastavená (6) ve 130 na 3500ot. Na YouTube jsou videa že se Scenic II s tímto motorem rozjel až na tachometrových 220 km/h. Osobně si myslím že by ve 130 mohly být nastaveny převody tak na 3000 ot. kvůli spotřebě. Když si člověk počte příspěvky naftových kolegů s podobně výkonnými motory (1,9 dCi), jsou s otáčkami a sotřebou někdy jinde. Už více lidí si u benzínu stěžovalo že by to chtělo "delší" kvalty.
Údržba motoru je standardní, nic extra. Dvoulitry na rozdíl od 1,6 prý tolik netrpí na přesuvník (podle servisu je tam, ale prakticky nezlobí). Cívky - o těch snad každý ví jak to s nimi je. Já měl VELKOU smůlu, upadl mi jednou ventil, naštěstí se zapíchl do pístu a víc škody nenadělal, ale i tak to byl mazec (měsíc bez auta, 3 týdny než došel origo píst z FR) celkem 26 kKč ale moc často se toto nestává. Jinak jen výměna silenbloku před spolujezdcem, jednou mi odešlo čidlo tlaku vzduchu v motoru (SIEMENS, Made in Germany), doplnění klimy. Celkem rutina. Motor je v tomto státě velmi málo rozšířený, lidé v tomto objemu upřednostňují naftu. S mým ročním nájezdem je to ovšem bezpředmětné.
Auto používám na cesty do práce (Olomouc-Šternberk) v létě méně (sem tam jedu na kole), jinak jako rodinné - manželka + 3 děti. Pro tyto účely jsme auto kupovali, plně nám v tomto vyhovuje a až jednou přijde jeho doba, bude nám VELMI chybět. Děcka už totiž povyrostla, kočárek pro dvojčata už rok nevozím, auto má 7,5 roku - pomalu začínám uvažovat o normálním kombíku (líbil by se mi Mégane GT 2,0 T). Auto jsme kupovali jako dovoz z FR se 75 tkm na tachometru, podle RENAULT servisu km odpovídaly. Vybavení automatická klima, polokůže, NAVI CNI 1, 7 míst.... . Velmi nás překvapil světlý interiér, opticky je vzdušnější a skoro se nešpiní - velmi příjemné, pře původní obavy mohu doporučit.
No na víc si zrovna už nevzpomínám takže budu končit.
Zdraví
vlkr
jsem jeden asi z mála vlastníků tohoto benzínového motoru. Za 3,5 roku s ním mám najeto 48 tkm (Grand Scénic) ale v manuálu 6-kvalt. Z hlediska některých jsem tak sváteční jezdec.
Na motor si jako takový ale stěžovat nemůžu. Ideální je na cesty mimo město, do města Vám ho ale moc doporučit nemohu. Mám na mysli spotřebu. Obzvlášť teď v zimě. I v létě si bez problémů vezme kolem 10 litrů na 100, pokud se dostáváte často do zácpy, klidně vyleze průměr až k 12 l. V zimě mám pocit že každé 2°C dolů znamenají deci na 100 nahoru. Mimo město je to ovšem jiná. Na okresce 90 km/h na delší rovinaté trase mám osobně odzkoušenou spotřebu pod 7l. Pokud se ukrotíte na dálnici, tak na tempomat 110km/h mám odjeto Ostrava-Olomouc za 7,1. Ve 130 to samé ovšem už kolem 8l. No a pokud se člověk sveze s obstaními tj. 140-150km/h tak jsme už tak na 9,5l/100. Největší tah má mezi 3-4 tis.otáček, převodovka je tak nastavená (6) ve 130 na 3500ot. Na YouTube jsou videa že se Scenic II s tímto motorem rozjel až na tachometrových 220 km/h. Osobně si myslím že by ve 130 mohly být nastaveny převody tak na 3000 ot. kvůli spotřebě. Když si člověk počte příspěvky naftových kolegů s podobně výkonnými motory (1,9 dCi), jsou s otáčkami a sotřebou někdy jinde. Už více lidí si u benzínu stěžovalo že by to chtělo "delší" kvalty.
Údržba motoru je standardní, nic extra. Dvoulitry na rozdíl od 1,6 prý tolik netrpí na přesuvník (podle servisu je tam, ale prakticky nezlobí). Cívky - o těch snad každý ví jak to s nimi je. Já měl VELKOU smůlu, upadl mi jednou ventil, naštěstí se zapíchl do pístu a víc škody nenadělal, ale i tak to byl mazec (měsíc bez auta, 3 týdny než došel origo píst z FR) celkem 26 kKč ale moc často se toto nestává. Jinak jen výměna silenbloku před spolujezdcem, jednou mi odešlo čidlo tlaku vzduchu v motoru (SIEMENS, Made in Germany), doplnění klimy. Celkem rutina. Motor je v tomto státě velmi málo rozšířený, lidé v tomto objemu upřednostňují naftu. S mým ročním nájezdem je to ovšem bezpředmětné.
Auto používám na cesty do práce (Olomouc-Šternberk) v létě méně (sem tam jedu na kole), jinak jako rodinné - manželka + 3 děti. Pro tyto účely jsme auto kupovali, plně nám v tomto vyhovuje a až jednou přijde jeho doba, bude nám VELMI chybět. Děcka už totiž povyrostla, kočárek pro dvojčata už rok nevozím, auto má 7,5 roku - pomalu začínám uvažovat o normálním kombíku (líbil by se mi Mégane GT 2,0 T). Auto jsme kupovali jako dovoz z FR se 75 tkm na tachometru, podle RENAULT servisu km odpovídaly. Vybavení automatická klima, polokůže, NAVI CNI 1, 7 míst.... . Velmi nás překvapil světlý interiér, opticky je vzdušnější a skoro se nešpiní - velmi příjemné, pře původní obavy mohu doporučit.
No na víc si zrovna už nevzpomínám takže budu končit.
Zdraví
vlkr
vlkr- Poeet p?íspivku : 52
Location : Olomouc
Registration date : 25. 03. 09
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Rosta napsal:Tak říkáš, že automatu se nemam bát ? Jezdím hodně město.....sem tam o vikendu na ryby mimo Ostravu a jednou za rok na dovolenou, Švédsko a tak. O automatu už fakt dlouho uvažuji. Jenom mám strach ať nenatrefím na nějaký zmetek automat ? Podle tvých i tady ostatních zkušeností - jak by se měl či neměl chovat??? Neměl by kopat když přeřazuješ ??? Jak vlastně poznám, když příjdu k auto co chci koupit,a to auto neznám že má aut. převodovku v dobrém stavu ??? Co bych jako nejduležitější měl v první chvíli udělat ? Kontrola oleje ? škubání a tak ???? dík za každou radu.
Jé, já nejsem automechanik, v tomto ti neumím poradit, já kupoval auto přímo u Renaultu, mělo jen 40000 najeto a ještě mělo rok záruku, škoda že potřebuješ GS, nabídnul bych ti svého Scendu. Poradit ti můžu jen velmi laicky, převodovka musí řadit plynule bez škubání a kopání. V podstatě v ideálním případě není téměř poznat, že si řadí. K výběru bych určitě pozval někoho, kdo alespoň trošku rozumí. Přeji ti šťastný výběr
citron99- Poeet p?íspivku : 104
Location : Brno
Registration date : 11. 11. 10
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
S tou spotřebou celkem počítám. Je to přece jenom větší autíčko oproti nynější Laguně. Buď budu kupovat přímo GS s LPG nebo si ho nechám okamžitě namontovat. Jenom škoda, že nedělají do GS V6 motory třeba nějaké 2.5 nebo 3.0. Před scenicem jsem ještě uvažoval o 3.5 V6 Vel satisu, ale bohužel mají pro mne malý kufr, takže toto taky pěkné autíčko vypadlo ze hry. A Espace je pro mne s vnitřním designem celkem nezajímavý. Scenic u mne dnes vyhrává na plné čáře. Takže asi tak. Každopádně uvidíme jak to všechno dopadne. Lagunka je již na prodej - pokud se rychle prodá, což mi ji bude dost líto ....... tak jedu ihned pro nějakého grandíka . Už aby to bylo
Rosta- Poeet p?íspivku : 4
Registration date : 23. 12. 11
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Já sám mám 1.5dci 78kW, jezdil jsem i s 1.9dci 96kW, co se mi opravdu líbilo, bylo předjíždění ve větších rychlostech, s 1.5dci nemám problém předjet někoho na okrsce (jezdil jsem předtím clio 2008 1.2 55kW 16V a to je teprve lemra líná) ale na dálnici nebo do kopce raději počkám. Prostě v rychlostech do 120km/h nevidím mezi těmi auty větší rozdíl, plně naložený jezdím celkem často a nemyslím si, že ten motor je hendikep (nemam granda ale). Samozřejmě 1.9 byla živější, ale taky mnohem méně ekonomická, což dneska, když stojí nafta 36Kč oceňuju
Moc nechápu lidi co tady píšou, že kombinace 1.5dci, léto a rozjezdy je utrpení, tak podle mne mají buď problém s autem nebo technikou jízdy. Nemůžu si pomcot ale v tomhle problém nevidím, možná je někdy lepší se toho plynového pedálu tak nebát Jinak já ani nepoznám, že se mě klima sepla, což třeba u toho staršího clia benzinoveho bylo znat jak svina, motor jakoby nemohl a pedal musel jit k podlaze..
Ale tak nějak celkově vzato, zjistil jsem, že nafta vůbec není pro mne, nenašel jsem si v tom autě tu jiskru - hlučné to je, v zimě ani nemluvím, vytočit se to nenechá, ale jede to hezky, tak nějak monotónně....kdybych teď vybíral, tak jedině nějaký silný benzín a překopat na plyn
Moc nechápu lidi co tady píšou, že kombinace 1.5dci, léto a rozjezdy je utrpení, tak podle mne mají buď problém s autem nebo technikou jízdy. Nemůžu si pomcot ale v tomhle problém nevidím, možná je někdy lepší se toho plynového pedálu tak nebát Jinak já ani nepoznám, že se mě klima sepla, což třeba u toho staršího clia benzinoveho bylo znat jak svina, motor jakoby nemohl a pedal musel jit k podlaze..
Ale tak nějak celkově vzato, zjistil jsem, že nafta vůbec není pro mne, nenašel jsem si v tom autě tu jiskru - hlučné to je, v zimě ani nemluvím, vytočit se to nenechá, ale jede to hezky, tak nějak monotónně....kdybych teď vybíral, tak jedině nějaký silný benzín a překopat na plyn
standa- Poeet p?íspivku : 21
Location : Ostrava
Registration date : 21. 11. 09
2.0 T
benzínový motor 2.0 T - dostatatečně výkonný, s grandem slušně hejbe, s manuálním šestikvaltem točí při 130 km/h na šestku asi 2800 ot/min...dlouhodobou spotřebu sem měl cca 8,4 l/ 100 km ( byly v tom spíš kratší trasy, město, občas dálky - rozhodně moje ježdění nešlo nazvat "ježdění na spotřebu" )...za cca 40 tis km. 0 závad, mezi výměnami oleje nedolevána ani kapka oleje, výhoda je vodou chlazené turbo..kdo se rád sveze, tenhle motor doporučuju
koprda- Poeet p?íspivku : 142
Location : okr. Hradec Králové
Registration date : 05. 08. 08
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Rád bych bral i 2.0 s turbem. V lagunách byl tento motor skvělý a ve GS je určitě taky hodně dobrý, ale bohužel GSků se s těmito motory prodává hrozně málo.
Rosta- Poeet p?íspivku : 4
Registration date : 23. 12. 11
2.0 T
"Rosta" - ano, není moc rozšířný, ale sehnat se dá..jen to chce trošku štěstí
koprda- Poeet p?íspivku : 142
Location : okr. Hradec Králové
Registration date : 05. 08. 08
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
Zdravim
takze po zvazeni vsetkych pre a proti som sa rozhodl ze pojdem do Benzinu+LPG.
Jazdim denne 2x20km (80% okresky a 20% mesto). Nato ze najazdim za rok tak 15 000 km nie je diesel tak zaujimavy a uz duplom ked som si pozrel najcastejsie poruchy a ceny ND.
1.6 16V alebo 2.0i bude dobra volba si myslim. Pri LPG sa dostanem mozno na lepsie cisla (pohone hmoty + naklady na servis) ako by som sa dostal pri rope. Dost ma namotali prispevky od ludi tu na fore ktori vlastnia benzinove RGS pripadne aj s LPG + citanie vsemoznych diskusii kde drviva vacsina benzinovych motorov nemala vyrazne problemy (co neplatilo u dieslovych).
Takze uz len najst toho spravneho...
kazdopadne.. dakujem za kazdu info ktoru ste sem napisali
takze po zvazeni vsetkych pre a proti som sa rozhodl ze pojdem do Benzinu+LPG.
Jazdim denne 2x20km (80% okresky a 20% mesto). Nato ze najazdim za rok tak 15 000 km nie je diesel tak zaujimavy a uz duplom ked som si pozrel najcastejsie poruchy a ceny ND.
1.6 16V alebo 2.0i bude dobra volba si myslim. Pri LPG sa dostanem mozno na lepsie cisla (pohone hmoty + naklady na servis) ako by som sa dostal pri rope. Dost ma namotali prispevky od ludi tu na fore ktori vlastnia benzinove RGS pripadne aj s LPG + citanie vsemoznych diskusii kde drviva vacsina benzinovych motorov nemala vyrazne problemy (co neplatilo u dieslovych).
Takze uz len najst toho spravneho...
kazdopadne.. dakujem za kazdu info ktoru ste sem napisali
sgt13- Poeet p?íspivku : 11
Registration date : 02. 08. 11
Motory
V plátku AUTOTIP č.23 z r.2011 psali o našich miláčcích docela zajímavý ( a bohužel ne zrovna lichotivý )
článek o RGS II jako "strasti nadějného syna".
Poraďte mi prosím jak ho sem mám umísti (formát .pdf), aby se mohli i ostatní podívat.
dík.
článek o RGS II jako "strasti nadějného syna".
Poraďte mi prosím jak ho sem mám umísti (formát .pdf), aby se mohli i ostatní podívat.
dík.
JirkaCH- Poeet p?íspivku : 131
Age : 49
Location : Bílovice nad Svitavou
Registration date : 11. 06. 10
Re: aky vybrat motor pre RGS II od rv 2006-7?
JirkaCH napsal:V plátku AUTOTIP č.23 z r.2011 psali o našich miláčcích docela zajímavý ( a bohužel ne zrovna lichotivý )
článek o RGS II jako "strasti nadějného syna".
Poraďte mi prosím jak ho sem mám umísti (formát .pdf), aby se mohli i ostatní podívat.
dík.
už to tady na foru nějaký pátek visí https://grandscenic.forumczech.com/t942-scenic-ii-v-autotipu-v-rubrice-bazar
sali- Poeet p?íspivku : 676
Age : 44
Location : okr.Hodonín
Registration date : 08. 11. 08
motory
Omlouvám se , nevšiml jsem si toho.
JirkaCH- Poeet p?íspivku : 131
Age : 49
Location : Bílovice nad Svitavou
Registration date : 11. 06. 10
Strana 2 z 2 • 1, 2
Strana 2 z 2
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru