tlak paliva 1,9 Dci
5 posters
Strana 1 z 1
tlak paliva 1,9 Dci
jaky ma byt správny tlak paliva v motoru?
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
milej berko,jakej máš na mysli tlak paliva v motoru??? v motoru tlak paliva není, tlak nafty je vstřikovací ve vstřikovacích tryskách ( +- okolo 180atm) a potom když se vstříkne do spalovacího prostoru, tak je pist těsně před horní úvratí a v ní je tlak kompresní ( ten -+ okolo 15 atm)...
ty údaje jsem se učil před 48lety, jak je to přesně u recnka nevím, ale schválně o kolik se to bude lišit????
ty údaje jsem se učil před 48lety, jak je to přesně u recnka nevím, ale schválně o kolik se to bude lišit????
maky- Poeet p?íspivku : 2602
Age : 73
Location : Lysá nad Labem
Registration date : 21. 01. 10
Re: tlak paliva 1,9 Dci
myslím v palivové rampě,vstřik Bosh ma 130Mpa....sakra a ja myslel že víš všechno...mno
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
Tlak by se měl pohybovat mezi 130-160MPa (1300-1600atm) podle momentálního výkonu. Maky má na mysli otvírací tlaky u trysek na "starých" řadovkách nebo rotačkách čerpadlech. Je hezký, že si to ještě pamatuje
svar- Poeet p?íspivku : 2615
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
No ještě, že tak, zato pan budoucí bakalář, by si měl osvěžit přepočty jednotek, jednomu to pak vyráží dech...mililitry, decilitry, megapascaly a atmosféry, ....
maky- Poeet p?íspivku : 2602
Age : 73
Location : Lysá nad Labem
Registration date : 21. 01. 10
Re: tlak paliva 1,9 Dci
Pro detailisty 130MPa=1300bar=1283atm, 160MPa=1600bar=1579,1atm
svar- Poeet p?íspivku : 2615
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
Ano přiznávám omyl a omlouvám se panu bakalářovi, jako vždy měl pravdu, ale že je tam tlak 10 vyšší než na starých mašinká to čumím!!! no holt už to tam nerskne jako péro do buchty, ale pěknou mlhu.
maky- Poeet p?íspivku : 2602
Age : 73
Location : Lysá nad Labem
Registration date : 21. 01. 10
Re: tlak paliva 1,9 Dci
zase kecy o ho... ,ale jakej ma byt tlak v palivove rampě zněla otazka
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
Berko nezlob, tady jsi to přehlídl?svar napsal:Tlak by se měl pohybovat mezi 130-160MPa (1300-1600atm) podle momentálního výkonu. Maky má na mysli otvírací tlaky u trysek na "starých" řadovkách nebo rotačkách čerpadlech. Je hezký, že si to ještě pamatuje
svar- Poeet p?íspivku : 2615
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
to je vystupni tlak vstřiku ale kolik ma byt v před vstřikem v rampě?
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
Tlak vstřiku je takový, jaký je v rampě
svar- Poeet p?íspivku : 2615
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
mno...nevim na diagnostice bylo 85kpa v palivové soustavě,kdyby to byl tlak vstřiku a v rampě tak by tušim asi nejelo a tak se ptám
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
Ahoj,mam problem s autem již delší dobu,stále slabší výkon,diagnostika hlásí zkontrolujte dodávku paliva po chvilce s motorem chodu na volnoběh - teplý motor,po nastartování zhasne a již neobtěžuje.Pokud jedu do 2000 ot. a nepotřebuji předjet je to ok i spotřeba ok,ale jak přijde kopec nebo akce je tam díra v plynu a někdy delší někdy kratší.Po přehoupnutí 2500 ot (pokud se nerozsvítí servis kontrolka a nespadne turbo) letí jak utržená kráva.Jinak GS má po výměně /repasu/ turba a regulátor elektro/pneumatický na regulaci nový,filtry nové i olej,DPF je vyčištěn chemicky,byl po montáži nového turba zcela zabetonován ,ale již OK.Motor stále nejede tak jak před 50 tisíci km.Jo ještě motor mám najeto 180000 km a je to 1,9 DCi 96kW 11/2005.Nesetkal jste někdo s takovým chováním tohoto telátka.Díky všem za radu.Podezřívám váhu vzduchu.svar napsal:Tlak vstřiku je takový, jaký je v rampě
Zdravím.
k.jarda- Poeet p?íspivku : 8
Location : Žamberk
Registration date : 26. 04. 09
Re: tlak paliva 1,9 Dci
Ahoj,to doufám,že bude,mám ji na stole,zítra zkusím a budu vědět.Jen jsem ověřoval,jestli naměl někdo podobný problém s renďasem.Jinak dostávat turbo ven ze scenika je opravdu porod.Nevíte někdo hodnoty,které se dají naměřit na té váze vzduchu( 6pin konektor ) Je to siemens origo,díl z druhovýroby se prodává za cca 1500 kč,nabízí též origo za 3500 kč.Lazak napsal:A váha vzduchu by to nemohla být???
Mám na stole samozřejmě tu za 1500 a 2 roky záruka,snad tedy bude chodit.Zajímaly by mě ty hodnoty váhy ve vztahu k otáčkám motoru.Když je vadná,motor dává podle přednastavené hodnoty řj která odpovídá třeba 2000 ot????
Jak velký vliv má ona váha vzduchu na kroutící moment?96 kW má mít 300 Nm a můj ted má tak polovinu.Nemáte někdo
graf výkonu a průběhu krouťáku pro 96kW.Díky všem za pomoc.Jarda
k.jarda- Poeet p?íspivku : 8
Location : Žamberk
Registration date : 26. 04. 09
Re: tlak paliva 1,9 Dci
a dělá ti to i když je zima,u mne ten problem nastane když je léto...v zimě to nedělá
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
Ahoj,berko napsal:a dělá ti to i když je zima,u mne ten problem nastane když je léto...v zimě to nedělá
víceméně to zlobí v létě,ale v zimě častěji regenerace i třikrát po sobě.Přijde kopec přidám abych se rozjel a nic,bez reakce,tak čekám,podřadím na 5 a čekám pak se rozjede a přitom ubere přidá a tak pulsuje lehce pokud mám plnej.Dříve co jse jel na 6 a dal plnej v kopci tak z 90 ještě krásně zrychlil.V lepším případě to bude ta váha.Zkoušel jsem ji odpojit,rozsvítil se servis a auto jezdilo výrazně lépe a žádné prodlevy v tahu.Když jsem zkoušel podruhé odpojit váhu,motor natočil a hned zhasl,to už nešlo zkoušet.Takže dám novou a uvidím.Napíšu a podělím se o zážitky.Zdravím.
Jarda
k.jarda- Poeet p?íspivku : 8
Location : Žamberk
Registration date : 26. 04. 09
Re: tlak paliva 1,9 Dci
když jedu na spotřebu tak to nedělá ale když prudce přidám plyn tak jo
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
ahoj,tak jsem vyměnil váhu vzduchu za tu z druhovýroby zn. TECH od auto-francie.cz a jede to celkem dobře.tedy výrazně lépe.Do kopce to dává naftu,výkon neklesá a zdá se že by to mohlo být dobré. Mluvil jsen ještě s kamarádem,co do aut dost dělá a doporučil mi toto,pokud je auto vybavene váhou siemens,tak tam musí být zase jenom siemens origo,neboť jsouberko napsal:když jedu na spotřebu tak to nedělá ale když prudce přidám plyn tak jo
různé nepatrné odchylky v náhradách a řídící jednotka je přesně nastavena na ten konkrétní díl.Proto ještě zvážím ( tu váhu )
jestli neinvestuji do originálního dílu,neboť ty kW z " TECH váhy zpět už nikdy nedostanu".Nebo se spokojit s touto a už to neřešit.Pořád se mi zdá,že autíčko jezdí stejné trasy za cca o 0,5 l více než dříve,ale to může být taky tím,že jsem smáznul dlouhodobý průměr a teď ta 6,0l/100km se zdá vyšší.Jinak autí jezdí,takže origo váha 179000km se odporučela.
k.jarda- Poeet p?íspivku : 8
Location : Žamberk
Registration date : 26. 04. 09
Re: tlak paliva 1,9 Dci
kde jsi ji koupil a jak zjistim jakou tam mám?
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: tlak paliva 1,9 Dci
ja koupil na www.auto-francie.cz druhovýrobu "TECH" za 1250 a mají i originál za 3550.Tak jsem zvolil ono levnější.berko napsal:kde jsi ji koupil a jak zjistim jakou tam mám?
poznaš to jen po demontáži na 100%,jinak to jsou jen dohady.Demontáž a montáž airboxu mě trvala cca 1,5h
k.jarda- Poeet p?íspivku : 8
Location : Žamberk
Registration date : 26. 04. 09
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru