Tlakuje do motorové skříně
+4
PRADedaR
berko
maky
Boox
8 posters
Strana 2 z 3
Strana 2 z 3 • 1, 2, 3
Re: Tlakuje do motorové skříně
Co pak to chápu to je jasné. Jen bych zde bál když renault píše v servisním manuálu 5w-30 bez FAP a 5w-40 s fap, jestli 10w-40 nebude v zimě moc hustý, protože 10W a 5W značí viskozitu v zimním období. Jde o to aby 10w než se zahřeje dostatečně mazal všechny části motoru ....
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
Přihazuji videa .. .
a jeden obrázek co jde odvětráváním do sání:
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/855/kg0u.jpg/
a jeden obrázek co jde odvětráváním do sání:
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/855/kg0u.jpg/
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
mam FAP a používam 10w40 a je to bez problemu a dělalo ti to před výměnou turba nebo to začlo až po ?
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: Tlakuje do motorové skříně
četl jsem o těch viskozitách a charakteristikách, on zase tak propsaný rozdíl mezi 5w a 10w není ,takže za 2000 měním a jde tam 10w.
Hlavně z důvodu, že můžu kupovat 10w-40 shell olej za 70 bez DPH litr .. takže to mě litr na 1200 km nevytrhne ...
Hlavně z důvodu, že můžu kupovat 10w-40 shell olej za 70 bez DPH litr .. takže to mě litr na 1200 km nevytrhne ...
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
a dej tam ten teflon
berko- Poeet p?íspivku : 695
Location : Mohelno
Registration date : 02. 09. 08
Re: Tlakuje do motorové skříně
To koupim při výměně oleje teď když mi zbývají 2000 tak to nemá cenu tam lít ...
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
Tak k tomu videu, utvrdilo mě to na špatný kroužky, tím pádem druhý výfuk z nalívacího hrdla. Zkus shora vzpomínanaé záchranné přípravky, třeba se vzpamatuje
svar- Poeet p?íspivku : 2613
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: Tlakuje do motorové skříně
zkusim výplach a pak ten teflon, uvidíme ...
taky myslím že kroužky ...
taky myslím že kroužky ...
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
mam ten isty problem uz si to nejak vyriesil?
jano.cizik- Poeet p?íspivku : 65
Age : 41
Location : Spišská Belá Slovensko
Registration date : 16. 11. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
Dam toivedet do tydne. Motor jde ven a budu ho cely generalkovat.
Zarovnání hlavy, zabroušení ventilu, vymena dříku, zkouška tlakem, výměna pistnich kroužku, výměna ojnicnich sal, atd. Takze parada.
S největší pravděpodobnosti to budou kroužky. Nebudu ti nic nalhavat o sajrajtech do oleje. Nic nepomůže, je to skoda peněz. Ani se to samo nevyřeší a ani nepřestane.
Jediné co pomůže oprava mechanicky poškozené časti.
Ty motory jsou hodne zoufali. Po 200tis umírají. Je to šrot francouzkej, nemá cenu shánět jiný z vrakace podle me si nepomuzes.
Chce to opravdu generálku. Nebo dolit olej a prodat - tuto variantu jsem taky zvažoval ale vzhledem k tomu ze jsem do turbo, EGR, rozvodu atd nasypal balík tak jsem se přiklonil ke generalce.
Auto je to fajnove, jen kdyby to dilenske zpracování nebylo tak žalostně zoufale.
Zarovnání hlavy, zabroušení ventilu, vymena dříku, zkouška tlakem, výměna pistnich kroužku, výměna ojnicnich sal, atd. Takze parada.
S největší pravděpodobnosti to budou kroužky. Nebudu ti nic nalhavat o sajrajtech do oleje. Nic nepomůže, je to skoda peněz. Ani se to samo nevyřeší a ani nepřestane.
Jediné co pomůže oprava mechanicky poškozené časti.
Ty motory jsou hodne zoufali. Po 200tis umírají. Je to šrot francouzkej, nemá cenu shánět jiný z vrakace podle me si nepomuzes.
Chce to opravdu generálku. Nebo dolit olej a prodat - tuto variantu jsem taky zvažoval ale vzhledem k tomu ze jsem do turbo, EGR, rozvodu atd nasypal balík tak jsem se přiklonil ke generalce.
Auto je to fajnove, jen kdyby to dilenske zpracování nebylo tak žalostně zoufale.
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
tak to s tebou suhlasim len nechapem lebo mame doma mitsubischi s tymto istym motorom ma nabehane cez 260000 km a ide jak blezen a ja som auto kupil pred troma mesiacmy ma 150 000 a takato zavada najradsej by som ho tiez predal ale je to super auto a kto zaruci ze dalsie bude lepsie
jano.cizik- Poeet p?íspivku : 65
Age : 41
Location : Spišská Belá Slovensko
Registration date : 16. 11. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
Já vím, že se to dávalo do dalších aut.
Teď je jen otázka, jestli mitsubischi nekoupilo od Renaultu plány a nedělaly si motory sami jako v licenci... on ten motor nemusí být navržený spatně, jen ty materiály při výrobě zřejmě nebyli to pravé ořechové. Renault v té době šetřil kde mohl ...
V každém případě u Renaulta jestli koupíš další, můžeš mít ten samí problém. Stojí za zvážení v jakém to auto je stavu.
já kdybych věděl, že mě čeká oprava motoru - o rozvodech jsem věděl, ale EGR, TURBO, generálka za cca 60 tis. tak to pošlu ze skály. Teď když už jsem vyměnil tyto věci tak než kupovat něco jiného pro mě nemá smysl. Když už po dokončení budu mít "novou" pohonnou jednotku.
Teď je jen otázka, jestli mitsubischi nekoupilo od Renaultu plány a nedělaly si motory sami jako v licenci... on ten motor nemusí být navržený spatně, jen ty materiály při výrobě zřejmě nebyli to pravé ořechové. Renault v té době šetřil kde mohl ...
V každém případě u Renaulta jestli koupíš další, můžeš mít ten samí problém. Stojí za zvážení v jakém to auto je stavu.
já kdybych věděl, že mě čeká oprava motoru - o rozvodech jsem věděl, ale EGR, TURBO, generálka za cca 60 tis. tak to pošlu ze skály. Teď když už jsem vyměnil tyto věci tak než kupovat něco jiného pro mě nemá smysl. Když už po dokončení budu mít "novou" pohonnou jednotku.
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
a nejde to povytahovat odspodu dat nove kruzky pripadne podsaly ci to stacit nebude?
jano.cizik- Poeet p?íspivku : 65
Age : 41
Location : Spišská Belá Slovensko
Registration date : 16. 11. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
Mě to dělá kámoš v auto dílně, takže se s tím nezabývám, ale mám takový pocit, že uložení klikové hřídele je větší než píst, takže ho spodem nevytáhneš, navíc může být i hlava v čudu - dříky ventilů na výfukovém potrubí a i tudy to může foukat do skříně a žrát olej.
Jestli chceš mít jistotu nech to udělat celé jako já. Navíc nikde pak nemáš jistotu, že to uděláš spodem když to půjde a pak nezjistíš, že musíš dělat ještě vršek ....
Pokud nemáš jistotu že komponenty jako je turbo, egr ventil a rozvody jsou v pořádku, tak se toho radši zbav jinak do toho nasypeš balík ....
Jestli chceš mít jistotu nech to udělat celé jako já. Navíc nikde pak nemáš jistotu, že to uděláš spodem když to půjde a pak nezjistíš, že musíš dělat ještě vršek ....
Pokud nemáš jistotu že komponenty jako je turbo, egr ventil a rozvody jsou v pořádku, tak se toho radši zbav jinak do toho nasypeš balík ....
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
ono v podstate auto jazdi bez problemov bez akehokolvek dymenia straty vykonu jedine sa straca ten olej motor je zasrany v okoli chcipacej klapky hadice od turba len jemny film chladic bez oleja ja by som to aj predal ale co ked mi zaklopu neskor na dvere ze to chcu vratit najradsej by som to dal opravit ale za aku cenu, no velmi si ma nepotesil daj potom vediet kolko to nakoniec stalo
jano.cizik- Poeet p?íspivku : 65
Age : 41
Location : Spišská Belá Slovensko
Registration date : 16. 11. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
No jasně takhle to mám taky špinavý, taky to nekouří, jede to, ale 1-1,5 litru na 1000km oleje to sežere.
Vím že jsem tě nepotěšil, ale nebudu ti dávat zbytečné naděje když vlastně zjistit co s tím motorem je se dá pouze tak, že se rozebere. Já doufám, že se vejdu do 20tis (cca 830 euro).
Generálka hlavy - zarovnání, zabroušení ventilů a ventilových sedel, výměna dříků a tlaková zkouška cca 3.500 u známého
pak jen ten spodek - ojniční šály, pístní kroužky doufám že to nebude něco dalšího + práce za rozebrání + složení + sada veškerého těsnění.
Taky si nechám vyměnit žhavičky, protože nejsou povolit a při výměně bych je urval a když bude hlava dole, tak když praskne tak se to vyšroubuje zespoda ten zbytek ....
Vím že jsem tě nepotěšil, ale nebudu ti dávat zbytečné naděje když vlastně zjistit co s tím motorem je se dá pouze tak, že se rozebere. Já doufám, že se vejdu do 20tis (cca 830 euro).
Generálka hlavy - zarovnání, zabroušení ventilů a ventilových sedel, výměna dříků a tlaková zkouška cca 3.500 u známého
pak jen ten spodek - ojniční šály, pístní kroužky doufám že to nebude něco dalšího + práce za rozebrání + složení + sada veškerého těsnění.
Taky si nechám vyměnit žhavičky, protože nejsou povolit a při výměně bych je urval a když bude hlava dole, tak když praskne tak se to vyšroubuje zespoda ten zbytek ....
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
Spodem to opravdu nejde, takže hlavu dolů, vanu a písty nahoru. S tím už spojit výměnu spodních šálků, nemusí zvládnout zvýšený tlaky ve válci s novýma kroužkama.jano.cizik napsal:a nejde to povytahovat odspodu dat nove kruzky pripadne podsaly ci to stacit nebude?
svar- Poeet p?íspivku : 2613
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: Tlakuje do motorové skříně
slak by to trafil mal som espace zevraj s najhorsim motorom 2,2 dci ma nabehane uz 270000 a s motorom nebol nikdy problem a tu takato zavada chyta ma z toho hroza teda skor penazenku
jano.cizik- Poeet p?íspivku : 65
Age : 41
Location : Spišská Belá Slovensko
Registration date : 16. 11. 13
dobrej meto delalo to same odesly 2 turba tak jsem udelal komplet generalku vybrus nove pisty krouzky saly kompllet hlava . slozil jsem to a tekl olej . tak jsem koupil novou membranu s hadici co vede od nalevaci nadobky k turbu a jeste katalyzator
turba se kvuli tomu prehrivaly. a jak byla spatna ta membrana tak to slo do oleje.
dudu0- Poeet p?íspivku : 22
Age : 42
Location : okr pribram
Registration date : 26. 05. 12
Re: Tlakuje do motorové skříně
no ja uz som podla jedneho anglickeho fora na tu membranu cumel a je v prd... a tiez najviac oleja vyspliecha jazdou po dialnici v renaulte za nu chcu 95 eur ale asi to skusim predsa je to menej ako calovat za generalku
jano.cizik- Poeet p?íspivku : 65
Age : 41
Location : Spišská Belá Slovensko
Registration date : 16. 11. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
Ale stejne jsem mel i zapecene krouzky proto jsem delal g.o. je to tim ze se jezdi 30000km na olej. ja jezdim 10-15000km ale majitel prede mnou jezdil30000. motory s fapem jezdi 15000 a ty drzijano.cizik napsal:no ja uz som podla jedneho anglickeho fora na tu membranu cumel a je v prd... a tiez najviac oleja vyspliecha jazdou po dialnici v renaulte za nu chcu 95 eur ale asi to skusim predsa je to menej ako calovat za generalku
dudu0- Poeet p?íspivku : 22
Age : 42
Location : okr pribram
Registration date : 26. 05. 12
Re: Tlakuje do motorové skříně
Takže jak jsem slíbil motor je rozebraný a je totálně v prdeli:
Hlava vylítaná - vodítka ventilů v kopru - vůle 2mm, dříky po smrti
Pístní kroužky spečené, popraskané téměř bez funkce
Šály vylítané, vůle
volný řetěz k olejovému čerpadlu nutná výměna
výměna veškerého těsnění a gufer
takže komplet generálka hlavy + vše v motoru nové
cena příjemných 30 000 Kč.
Výhledově spojka, vůle na setrváku.
Po 208 000 km celá pohonná jednotka na maděru.
Tak francouzkej krám v baráku už ani zadarmo.
Hlava vylítaná - vodítka ventilů v kopru - vůle 2mm, dříky po smrti
Pístní kroužky spečené, popraskané téměř bez funkce
Šály vylítané, vůle
volný řetěz k olejovému čerpadlu nutná výměna
výměna veškerého těsnění a gufer
takže komplet generálka hlavy + vše v motoru nové
cena příjemných 30 000 Kč.
Výhledově spojka, vůle na setrváku.
Po 208 000 km celá pohonná jednotka na maděru.
Tak francouzkej krám v baráku už ani zadarmo.
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
V každém případě je to blbá zpráva, ale duševně ses na to chystal už před měsícem
takže teď mi jaksi nesedí ty výtky vůči stavu a rozsahu GO. Předpokládám, že jsi nekupoval auto jako nový, takže to riziko, že nebude v kvalitě 1A je tam pokaždý. To, že má nalítaných 200 000 a umřel motor není sice naprosto normální, ale nevíš, jaký prase s tím jezdilo před tebou. Skutečnost je, že uděláš motor, investuješ nemalý prachy, nikdo neocení, zejména při případným prodeji. Na druhou stranu, bude motor "nový" a nalítá ještě spoustu kilometrů. Přeju brzkou a v rámci možností levnou opravu a ať slouží.Boox napsal:Dam toivedet do tydne. Motor jde ven a budu ho cely generalkovat.
Zarovnání hlavy, zabroušení ventilu, vymena dříku, zkouška tlakem, výměna pistnich kroužku, výměna ojnicnich sal, atd. Takze parada.
S největší pravděpodobnosti to budou kroužky. Nebudu ti nic nalhavat o sajrajtech do oleje. Nic nepomůže, je to skoda peněz. Ani se to samo nevyřeší a ani nepřestane.
Jediné co pomůže oprava mechanicky poškozené časti.
Ty motory jsou hodne zoufali. Po 200tis umírají. Je to šrot francouzkej, nemá cenu shánět jiný z vrakace podle me si nepomuzes.
Chce to opravdu generálku. Nebo dolit olej a prodat - tuto variantu jsem taky zvažoval ale vzhledem k tomu ze jsem do turbo, EGR, rozvodu atd nasypal balík tak jsem se přiklonil ke generalce.
Auto je to fajnove, jen kdyby to dilenske zpracování nebylo tak žalostně zoufale.
svar- Poeet p?íspivku : 2613
Age : 59
Location : Kroměříž
Registration date : 28. 07. 08
Re: Tlakuje do motorové skříně
tak to je tragedia,niekto sa musel o ten motor "prikladne" starat ja som to zatial vyriesil tak ze som nalial sragoru do oleja doplnil olej hoc to z nalievacieho hrdla fuka ale olej sa drzi
jano.cizik- Poeet p?íspivku : 65
Age : 41
Location : Spišská Belá Slovensko
Registration date : 16. 11. 13
Re: Tlakuje do motorové skříně
No tak motor mam hotovy a uz se jezdí ...
Jeste byla semleta vacka... Na klice - ložisko kliky 1.vybrus, ojnicni 2.vybrus ... Již nějaký Šikula dělal pred nama ... Sehnat sály bylo docela zajímavé protoze renault je nedělá ty to řeší novou klikou ... Nastesti jsem sehnal manika v Praze a ma vse skladem i vybrusovi sály ktere se jako originál vubec nevyrábí ... Cena za ne byla 1200 Kč coz je lepsi nez 13000 za novou kliku ...
Ten motor ma podle všeho tak pres pul melounu kilaku dle kluků z dílny ... Takze kolego ten sajrajt to nejspíš nevyřeší a kilometry co mas na tachaku budou nejspis jen sci-fi ....
Ja jsem za vcera a dnešek na jezdil 1000 km a olej je v tom motoru porad na max a čistý jak kdybych ho tam zrovna nalil... Pri 5000 olej vymenim to bude alespon trochu zajeto a snad bude uz klídek ...
Jeste byla semleta vacka... Na klice - ložisko kliky 1.vybrus, ojnicni 2.vybrus ... Již nějaký Šikula dělal pred nama ... Sehnat sály bylo docela zajímavé protoze renault je nedělá ty to řeší novou klikou ... Nastesti jsem sehnal manika v Praze a ma vse skladem i vybrusovi sály ktere se jako originál vubec nevyrábí ... Cena za ne byla 1200 Kč coz je lepsi nez 13000 za novou kliku ...
Ten motor ma podle všeho tak pres pul melounu kilaku dle kluků z dílny ... Takze kolego ten sajrajt to nejspíš nevyřeší a kilometry co mas na tachaku budou nejspis jen sci-fi ....
Ja jsem za vcera a dnešek na jezdil 1000 km a olej je v tom motoru porad na max a čistý jak kdybych ho tam zrovna nalil... Pri 5000 olej vymenim to bude alespon trochu zajeto a snad bude uz klídek ...
Boox- Poeet p?íspivku : 43
Registration date : 11. 02. 13
Strana 2 z 3 • 1, 2, 3
Strana 2 z 3
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|