FrodoCar
+20
citron99
mistrli
lukas48
hudy
Lukyn
mkb
ScenicNoir
Vranik
maky
svar
berko
nera738
Lazak
Rostini
_Mickey_
Popenec
jaris
xxmirek
koprda
Frodo
24 posters
Strana 3 z 4
Strana 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Re: FrodoCar
Není co závidět! Nastartuj grandíka, vem to skrz Salzburg a Insbruck, dále skrz Brenenský průsmyk do Itálie. Před Bolzánem odboč vlevo a po pár kilometrech jsi tam - Val Gardena a kopeček Sassolungo. A je to!!!
Kluci, něco pro obveselení:
Po opravě mé zdechlinky grandíkovské jsem napsal opatrný dotaz do Renaultu ČR, co jako mám dělat, aby se to neopakovalo. Čtěte:
Dobrý den,
léta jsem věrným zákazníkem Vaší značky.
Chtěl bych znát Váš názor - po dvou letech provozu a ujetí 100 tis km vozem Grand Scenic 1,5Dci došlo k poruše motoru. Kontrolou u autorizovaného dealera bylo zjištěna porucha vysokotlakého čerpadla a znehodnocení vstřikovačů. Viníkem byla určena nekvalitní nafta. Pravidelně čerpám naftu u Benziny (Verva), Shell a OMV. Nikdy jsem do vozu nenačerpal naftu levnou (v JZD ,nebo ze "sudu"). Oprava mne stála 70 000,- Kč. Jak mohu zajistit, aby se tento problém znovu neopakoval?
Děkuji za odpověď.
Během krátké doby mi přišla lakonická odpověď:
Vážený pane,
děkujeme za Váš dotaz zaslaný prostřednictvím našich stránek.
Je náme líto Vaší nepříjemné skušenosti. Pokud by se porucha objevila znovu, napište nám na tůto e-mailovú adresu nebo na bezplatnou linku Infocentra 0800 161 220.
S pozdravem
Michaela Kobulnická
služby zákazníkům
Jak jistě pochopíte, nemohla mne tato odpověď uspokojit. I jal jsem se pokračovati v komunikaci:
Děkuji za účast, ale neodpověděli jste na mou otázku. Nechci čekat až se mi vozidlo znovu pokazí, ale této závadě předejít.
Obratem přišla jasná, fundovaná a vše říkající odpověď. Miluju Renault :
Vážený pane,
jak jste uvedl, vůz je již opraven a zatím se žádna závada neobjevila. V případe, že budete mít jakékoliv pochybnosti, můžete se obrátit jak na autorizovaný servis Renault, kde Vám mohou poradit s prevencí.
S pozdravem
Michaela Kobulnická
služby zákazníkům
Jak vidíte, slečna Kobulnická s vervou sobě vlastní plně nahradila slečnu Ostravskou, specialistku na nic neříkající odpovědi. Tak jsem tu komunikaci raději přerušil.
Rozkošné, viďte?
Kluci, něco pro obveselení:
Po opravě mé zdechlinky grandíkovské jsem napsal opatrný dotaz do Renaultu ČR, co jako mám dělat, aby se to neopakovalo. Čtěte:
Dobrý den,
léta jsem věrným zákazníkem Vaší značky.
Chtěl bych znát Váš názor - po dvou letech provozu a ujetí 100 tis km vozem Grand Scenic 1,5Dci došlo k poruše motoru. Kontrolou u autorizovaného dealera bylo zjištěna porucha vysokotlakého čerpadla a znehodnocení vstřikovačů. Viníkem byla určena nekvalitní nafta. Pravidelně čerpám naftu u Benziny (Verva), Shell a OMV. Nikdy jsem do vozu nenačerpal naftu levnou (v JZD ,nebo ze "sudu"). Oprava mne stála 70 000,- Kč. Jak mohu zajistit, aby se tento problém znovu neopakoval?
Děkuji za odpověď.
Během krátké doby mi přišla lakonická odpověď:
Vážený pane,
děkujeme za Váš dotaz zaslaný prostřednictvím našich stránek.
Je náme líto Vaší nepříjemné skušenosti. Pokud by se porucha objevila znovu, napište nám na tůto e-mailovú adresu nebo na bezplatnou linku Infocentra 0800 161 220.
S pozdravem
Michaela Kobulnická
služby zákazníkům
Jak jistě pochopíte, nemohla mne tato odpověď uspokojit. I jal jsem se pokračovati v komunikaci:
Děkuji za účast, ale neodpověděli jste na mou otázku. Nechci čekat až se mi vozidlo znovu pokazí, ale této závadě předejít.
Obratem přišla jasná, fundovaná a vše říkající odpověď. Miluju Renault :
Vážený pane,
jak jste uvedl, vůz je již opraven a zatím se žádna závada neobjevila. V případe, že budete mít jakékoliv pochybnosti, můžete se obrátit jak na autorizovaný servis Renault, kde Vám mohou poradit s prevencí.
S pozdravem
Michaela Kobulnická
služby zákazníkům
Jak vidíte, slečna Kobulnická s vervou sobě vlastní plně nahradila slečnu Ostravskou, specialistku na nic neříkající odpovědi. Tak jsem tu komunikaci raději přerušil.
Rozkošné, viďte?
Re: FrodoCar
Co na to říct... Však se vlastně nic nestalo, zaplatil jsi 70 000kč za opravu a už ti to jezdí, tak na co by jsi chtěl odpovědět. U těch počítačů na druhé straně sedí jistě odborníci ze svého oboru, tak odpověď co jsi dostal ti musí přeci stačit....
Je to k zblití....
Je to k zblití....
Popenec- Poeet p?íspivku : 667
Age : 41
Location : Orlová (Severní Morava)
Registration date : 24. 07. 09
Re: FrodoCar
Velebnosti, jdu blejt.
To může napsat jenom blb. Je vidět, že jde každýmu jenom o prachy a to včetně našeho milovanýho rencka.
To může napsat jenom blb. Je vidět, že jde každýmu jenom o prachy a to včetně našeho milovanýho rencka.
Lukyn- Poeet p?íspivku : 49
Registration date : 21. 05. 10
Re: FrodoCar
Je pravda, že jsem od toho nic nečekal, a zase nezklamali. Nicneříkající bláboly. Ještě že jezdím do slušného servisu. Importér z nás dělá akorát voly....
Re: FrodoCar
(uvaha)
Tak me tak pri pohledu na stranky jednoho prodejce ( www.auto-re.cz/moto/renault-8119 ) napadlo, jestli nez platit drahou opravu by nebylo lepsi vymenit cely auto
Jsou tam sice scenouskove trosicku starsiho data, i kdyz ne zas tolik, ale podle toho co je u nich uvedeno, nemaji nekteri jeste odpracovano ani onech povestnych 100000 km. A navic maji lesk jako blesk, jak kdyby zrovna sjeli z linky...
Tak me tak pri pohledu na stranky jednoho prodejce ( www.auto-re.cz/moto/renault-8119 ) napadlo, jestli nez platit drahou opravu by nebylo lepsi vymenit cely auto
Jsou tam sice scenouskove trosicku starsiho data, i kdyz ne zas tolik, ale podle toho co je u nich uvedeno, nemaji nekteri jeste odpracovano ani onech povestnych 100000 km. A navic maji lesk jako blesk, jak kdyby zrovna sjeli z linky...
Re: FrodoCar
Jo, jsou to krasavci... Z druhé strany - to moje je nové, jsem první majitel, vím kdo s tím jezdil a jak , mám jistotu servisu, nebouranosti, nekradené.... No nevím... Když mi ale řekli předpokládanou cenu 160 tis, řekl jsem, že si u nich raději koupím nové Clio
Re: FrodoCar
tak to jsou slušný žvásty, jak to tak sleduju tak jaká koliv komunikace z renaultem je ztráta času
tady www.auto-re.cz/moto/renault-8119 jsem kupoval scenica a super jednání , po týdnu mě odešla na autě cívka, tak mě ji zdarma vyměnili i se svíčkama a ještě se omlouvali
tady www.auto-re.cz/moto/renault-8119 jsem kupoval scenica a super jednání , po týdnu mě odešla na autě cívka, tak mě ji zdarma vyměnili i se svíčkama a ještě se omlouvali
lukas48- Poeet p?íspivku : 16
Age : 44
Location : u Kutné Hory
Registration date : 27. 07. 10
Konec dobrý, všechno dobré!!!
Jak jsem slíbil, píšu pokračování anabáze se zadřeným vysokotlakým čerpadlem a zničenými vstřiky.
Pokud jste četli mou anabázi víte, že vinou vadné nafty načerpané u OMV došlo k výše popsané nehodě. Naftu jsem v září reklamoval na pumpě. Po měsící bez odezvy - to znamená v půlce řína jsem napsal urgenci do Prahy na centrálu a přiložil všechny podklady.
Po pár dnech se mi ozval jejich manažer a chtěl znovu podklady. Vysvětlil jsem mu, že pokud o mě ví, měl by mít podklady buďto z reklamace, nebo urgence. Po pár telefonátech jsem byl ujištěn, že vše prověří a ozvou se mi.
Zhruba po měsíci (půlka listopadu) mi svitla naděje na dobrý konec poté, co mi manager volal, že reklamaci uznali a proplatí mi opravu. Žena uronila slzu štěstí, ale já byl v tu chvíli pesimistický. Dokud nebudou peníze na účtu, nebudu se radovat...
Těsně před vánocemi jsem se ozval, že se stále nic neděje a požádal o písemné vyjádření ke stavu této věci. Když jsem dodal, že náš firemní právník se už ptá, jak to dopadlo, požádal mne manager o rozvahu že vše zařídí. Prý je vše u pojišťovny na dořešení.
Na začátku ledna jsem už silně netrpělivý znovu volal a ptal se, kde mám vyjádření... Manager se omluvil, že na to v tom fofru před vánoci zapoměl a během týdne jsem měl písemné vyjádření, že uznávají chybu a vše vyřeší k mé spokojenosti. Ovšem jen s podpisem, bez razítka na obyčejném kancelářském papíru. Takový dopis si umím napsat i sám. A když na to přijde, razítko z brambory umím také
A pak zase klid.
Další kolo nastalo na začátku února, kdy už mi zase prdly nervy. Manager mne ujistil, že vše je na dobré cestě, ale pojišťovna má na vyřízení dva měsíce. No od půlky řijna to je více než dva měsíce, ale obrnil jsem se trpělivostí a zase čekal...
Posledního února jsem opět zvedl telefon a sehnal managera odjíždějícího na třítýdenní dovolenou, že neustále nic. Dal mi číslo na kolegyni v Praze, která to má na starost, že jí zavolá a já si mám odpoledne zavolat, ona mi podá přesné informace. Když jsem jí odpoledne volal, ujistila mne, že má reklamace byla vyřízena a peníze mi byly připsány na účet. Začal jsem se zoufale smát, neboť nikdo z gigantu OMV se nou nekomunikoval (mimo managera) a nemají ani číslo mého účtu... Poté se zeptala na mé jméno a prohlásila, že o mě nikldy neslyšela a žádnou reklamaci na mé jméno tam nemají. Málem mne JEBLO!!!!
Takže jsem jim opětovně zaslal všechny podklady k reklamaci a čekal...
Drazí kolegové, ač je to k nevíře, v úterý 8. března, po šesti měsících čekání, mi firma OMV proplatila celou čátku z faktury za opravu auta!!!!!!!!!!!!
Když tak po sobě čtu, co jsem napsal, říkám si že jsem starý vůl, který ze sebe nechá dělat pitomce a přitom se ještě usmívá...
No co, konec dobrý, všechno dobré.
Jen na závěr hlásim stav: najeto 129 tis. km, mimo tuto záležitost jediná porucha - vadný spítač pod pedálem brzdy na ABS, spotřeba v průměru 5,7l, vše šlape jako hodinky. Je to miláček! Ale ať to nezakřiknu!!!
Držte se a ať s Vašimi miláčky najedete spoustu km bez nehod a poruch!!!
Frodo
Pokud jste četli mou anabázi víte, že vinou vadné nafty načerpané u OMV došlo k výše popsané nehodě. Naftu jsem v září reklamoval na pumpě. Po měsící bez odezvy - to znamená v půlce řína jsem napsal urgenci do Prahy na centrálu a přiložil všechny podklady.
Po pár dnech se mi ozval jejich manažer a chtěl znovu podklady. Vysvětlil jsem mu, že pokud o mě ví, měl by mít podklady buďto z reklamace, nebo urgence. Po pár telefonátech jsem byl ujištěn, že vše prověří a ozvou se mi.
Zhruba po měsíci (půlka listopadu) mi svitla naděje na dobrý konec poté, co mi manager volal, že reklamaci uznali a proplatí mi opravu. Žena uronila slzu štěstí, ale já byl v tu chvíli pesimistický. Dokud nebudou peníze na účtu, nebudu se radovat...
Těsně před vánocemi jsem se ozval, že se stále nic neděje a požádal o písemné vyjádření ke stavu této věci. Když jsem dodal, že náš firemní právník se už ptá, jak to dopadlo, požádal mne manager o rozvahu že vše zařídí. Prý je vše u pojišťovny na dořešení.
Na začátku ledna jsem už silně netrpělivý znovu volal a ptal se, kde mám vyjádření... Manager se omluvil, že na to v tom fofru před vánoci zapoměl a během týdne jsem měl písemné vyjádření, že uznávají chybu a vše vyřeší k mé spokojenosti. Ovšem jen s podpisem, bez razítka na obyčejném kancelářském papíru. Takový dopis si umím napsat i sám. A když na to přijde, razítko z brambory umím také
A pak zase klid.
Další kolo nastalo na začátku února, kdy už mi zase prdly nervy. Manager mne ujistil, že vše je na dobré cestě, ale pojišťovna má na vyřízení dva měsíce. No od půlky řijna to je více než dva měsíce, ale obrnil jsem se trpělivostí a zase čekal...
Posledního února jsem opět zvedl telefon a sehnal managera odjíždějícího na třítýdenní dovolenou, že neustále nic. Dal mi číslo na kolegyni v Praze, která to má na starost, že jí zavolá a já si mám odpoledne zavolat, ona mi podá přesné informace. Když jsem jí odpoledne volal, ujistila mne, že má reklamace byla vyřízena a peníze mi byly připsány na účet. Začal jsem se zoufale smát, neboť nikdo z gigantu OMV se nou nekomunikoval (mimo managera) a nemají ani číslo mého účtu... Poté se zeptala na mé jméno a prohlásila, že o mě nikldy neslyšela a žádnou reklamaci na mé jméno tam nemají. Málem mne JEBLO!!!!
Takže jsem jim opětovně zaslal všechny podklady k reklamaci a čekal...
Drazí kolegové, ač je to k nevíře, v úterý 8. března, po šesti měsících čekání, mi firma OMV proplatila celou čátku z faktury za opravu auta!!!!!!!!!!!!
Když tak po sobě čtu, co jsem napsal, říkám si že jsem starý vůl, který ze sebe nechá dělat pitomce a přitom se ještě usmívá...
No co, konec dobrý, všechno dobré.
Jen na závěr hlásim stav: najeto 129 tis. km, mimo tuto záležitost jediná porucha - vadný spítač pod pedálem brzdy na ABS, spotřeba v průměru 5,7l, vše šlape jako hodinky. Je to miláček! Ale ať to nezakřiknu!!!
Držte se a ať s Vašimi miláčky najedete spoustu km bez nehod a poruch!!!
Frodo
Re: FrodoCar
Zdar Frodo,
tedy když to čtu tak mám dojem,že ležím v posteli a poslouchám nějakou krásnou pohádku se šťastným koncem. Je až neuvěřitelné,že se ti tohle podařilo. Na druhou stranu mě zaráží jak se k tomu OMV postavilo,usuzuji z toho,že jsou si vědomi,že ta nafta asi opravdu nebyla tak dobrá jak se chválí v reklamách a mělo by to být i varování pro ostatní. Které pumpě(společnosti) se dá ještě dnes věřit??? Co na to ČOI???
P.S. Asi dáme další jarní"Ostravski scuk" kde povykládáš jak jsi s nima pokecal.
tedy když to čtu tak mám dojem,že ležím v posteli a poslouchám nějakou krásnou pohádku se šťastným koncem. Je až neuvěřitelné,že se ti tohle podařilo. Na druhou stranu mě zaráží jak se k tomu OMV postavilo,usuzuji z toho,že jsou si vědomi,že ta nafta asi opravdu nebyla tak dobrá jak se chválí v reklamách a mělo by to být i varování pro ostatní. Které pumpě(společnosti) se dá ještě dnes věřit??? Co na to ČOI???
P.S. Asi dáme další jarní"Ostravski scuk" kde povykládáš jak jsi s nima pokecal.
mistrli- Poeet p?íspivku : 287
Age : 56
Location : Prajzká (Šilheřovice - Opavsko)
Registration date : 29. 03. 09
Re: FrodoCar
Frodo velká gratulace a smekám před tvou vytrvalostí Tohle by chtělo dotáhnout do důsledku a prohnat to přes média s konkrétními daty a údaji o přesném místě pumpy atd...Ať se ta pakáž pumpařská kapánek chytne za nos.
Pokud bude Scuk Ostravský tak by se i jeden Vectrař přidal
Lazak
Pokud bude Scuk Ostravský tak by se i jeden Vectrař přidal
Lazak
Re: FrodoCar
Teda Frodo gratulace!
Jenom ze zvedavosti...napis simte CO presne jsi poslal do OMV jako podklady pro reklamaci? Stacila jen uctenka z posledniho tankovani nebo co vse?
Doufam, ze to nikdy nebudu muset resit, ale informace v tomhle ohledu se vzdycky hodi.
Jinac preji mnoho dalsich stastnych km.
Mickey
Jenom ze zvedavosti...napis simte CO presne jsi poslal do OMV jako podklady pro reklamaci? Stacila jen uctenka z posledniho tankovani nebo co vse?
Doufam, ze to nikdy nebudu muset resit, ale informace v tomhle ohledu se vzdycky hodi.
Jinac preji mnoho dalsich stastnych km.
Mickey
_Mickey_- Poeet p?íspivku : 1200
Registration date : 25. 04. 09
Re: FrodoCar
Já se připojuju ke gratulaci Frodo. Po mnoho let, co jezdím s Renaulty, moje žena s Daewoo Matiz a teď s Mercedesem A, bereme oba, já naftu, ona benzín u Makra, nebo Unicornu (benzinky žádná hitparáda), ale jsou levné (Unicorn oproti Shell, OMV min o 2k na litr, já nikdy nedal žádný aditiva a dosud jsem neměl žádný problém. (ťukám na tvrdý dřevo). A protože nevím a nedokážu posoudit co je líp, co je hůř jen podle toho, co noviny napíšou či jedna paní povídala, budu dražší benzinky ignorovat i nadále. Jestli dělám dobře či špatně ukáže čas.
Tak přeji všem s Renoltíkama hodně kilometrů bez problémů jen a jen s bezproblémovým palivem
Tak přeji všem s Renoltíkama hodně kilometrů bez problémů jen a jen s bezproblémovým palivem
citron99- Poeet p?íspivku : 104
Location : Brno
Registration date : 11. 11. 10
Re: FrodoCar
Ahoj spolubojovníci,
měl bych asi zveřejnit neoficiální informaci, kterou jsem získal od bývalého zaměstnance pumpy, kde jsem nabral špatné palivo.
Začnu informací o nádržích s palivem. Jsou vyspádované a v nejnižším bodě nádrže je odkalovací jímka, kde se separují nečistoty. Při plnění z cisterny dojde ke zvíření nečistot ze dna a nádrž musí být na určitou dobu odstavena z provozu. Po usazení kalů se znovu může používat. V mém případě prý došlo k tomu, že po načerpání nafty a zvíření nečistot nikdo nádrž neodstavil a já nabral rozvířený bordel. Pokud tomu tak opravdu bylo, nebylo to "vadnou" naftou, ale nedodržením technologického postupu ze strany obsluhy čerpací stanice.
Navíc jsem prý nebyl jediný, který měl v tu dobu stejný problém.
K reklamaci - dokládal jsem lístek od čerpání, fakturu ze servisu a vyjádření servisu o závadě způsobené vadným palivem.
měl bych asi zveřejnit neoficiální informaci, kterou jsem získal od bývalého zaměstnance pumpy, kde jsem nabral špatné palivo.
Začnu informací o nádržích s palivem. Jsou vyspádované a v nejnižším bodě nádrže je odkalovací jímka, kde se separují nečistoty. Při plnění z cisterny dojde ke zvíření nečistot ze dna a nádrž musí být na určitou dobu odstavena z provozu. Po usazení kalů se znovu může používat. V mém případě prý došlo k tomu, že po načerpání nafty a zvíření nečistot nikdo nádrž neodstavil a já nabral rozvířený bordel. Pokud tomu tak opravdu bylo, nebylo to "vadnou" naftou, ale nedodržením technologického postupu ze strany obsluhy čerpací stanice.
Navíc jsem prý nebyl jediný, který měl v tu dobu stejný problém.
K reklamaci - dokládal jsem lístek od čerpání, fakturu ze servisu a vyjádření servisu o závadě způsobené vadným palivem.
Re: FrodoCar
grytuluju , jen mě napadá jestli by se takhle zachovala i Benzina ,kde tankuju já ....jako v Tvém připadě OMV.
Jinak včera jsem narazil na dvě pumpy tak 50m od sebe Shell a ONO .. rozdíl 2Kč na 1l. pro ONO ... ale nenatankoval jsem ...zdálo se mi to nějaký divný
Jinak včera jsem narazil na dvě pumpy tak 50m od sebe Shell a ONO .. rozdíl 2Kč na 1l. pro ONO ... ale nenatankoval jsem ...zdálo se mi to nějaký divný
mildaus- Poeet p?íspivku : 68
Location : Kralupy nad Vltavou
Registration date : 21. 08. 08
Re: FrodoCar
To se mi stava v Melnice celkem pravidelne a pravidelne tankuji u Shellu :-)
Mickey
Mickey
_Mickey_- Poeet p?íspivku : 1200
Registration date : 25. 04. 09
Re: FrodoCar
myckei napsal:To se mi stava v Melnice celkem pravidelne a pravidelne tankuji u Shellu :-)
Mickey
přesnej zásah bylo to na Mělníku ..
mildaus- Poeet p?íspivku : 68
Location : Kralupy nad Vltavou
Registration date : 21. 08. 08
Re: FrodoCar
A nebyla čerpačka TANK ONO v Mělníku zrovna jedna z těch, kde dala ČOI pokutu za nekvalitní naftu?
Re: FrodoCar
Tak hlásím první problém s mým mazlíkem (mimo výše probíraný motor a spínač ABS) - ujeto 143 tis. km - za jízdy mi začalo něco klepat u levého kola - hlavně v pravotočivé zatáčce. Strašidelný zvuk. Zajel jsem ke kolegovi do soukromého servisu a ten mi druhý den vyměnil "kost" na levé poloose a s ní zárověň pro jistotu i na pravé. Cena nové kosti 590,-, práce 400,- (celkem 1600,-) a to se udrbal s dolními šrouby, které nemohl povolit, tak je nahříval a jeden dokonce musel říznout fričkou. A je po klepání a auto jede jako hodinky. Nové kosti jsou paradoxně masivnější než původní, tak snad vydrží.
Zajímalo by mě, kolik bych za to dal v Renaultu...
Zajímalo by mě, kolik bych za to dal v Renaultu...
Re: FrodoCar
Hele nech si to, ja mam furt pocit, ze mi nekde neco klepe :-)
Akorat bych potreboval mechanika, co pozna kde a co :-(
Zavidim toho tvyho. Aktualne to vypada, ze budu muset nekdy v dobe budouci menit vrchni ulozeni tlumicu, byt jsem ho menil pred 3 lety a 40 000 km. Pokud auto stoji a tocim kolama, tak mi to pri vytoceni kol a jejich vracecei zpet ozve takovy brumlavy zvuk. Presne to same to delalo nez jsem kdysi vymenil to ulozeni...takze me to asi ceka znova. Ach jo.
Mickey
Akorat bych potreboval mechanika, co pozna kde a co :-(
Zavidim toho tvyho. Aktualne to vypada, ze budu muset nekdy v dobe budouci menit vrchni ulozeni tlumicu, byt jsem ho menil pred 3 lety a 40 000 km. Pokud auto stoji a tocim kolama, tak mi to pri vytoceni kol a jejich vracecei zpet ozve takovy brumlavy zvuk. Presne to same to delalo nez jsem kdysi vymenil to ulozeni...takze me to asi ceka znova. Ach jo.
Mickey
_Mickey_- Poeet p?íspivku : 1200
Registration date : 25. 04. 09
Re: FrodoCar
Frodo napsal:Tak hlásím první problém s mým mazlíkem (mimo výše probíraný motor a spínač ABS) - ujeto 143 tis. km - za jízdy mi začalo něco klepat u levého kola - hlavně v pravotočivé zatáčce. Strašidelný zvuk. Zajel jsem ke kolegovi do soukromého servisu a ten mi druhý den vyměnil "kost" na levé poloose a s ní zárověň pro jistotu i na pravé. Cena nové kosti 590,-, práce 400,- (celkem 1600,-) a to se udrbal s dolními šrouby, které nemohl povolit, tak je nahříval a jeden dokonce musel říznout fričkou. A je po klepání a auto jede jako hodinky. Nové kosti jsou paradoxně masivnější než původní, tak snad vydrží.
Zajímalo by mě, kolik bych za to dal v Renaultu...
Já byl na výměně stabilizačních tyček v březnu - práce 300,- Kč, ale 2x tyčky za 1800,-. Renault to nebyl, ale pořád je to o pětikilo více...
F_L_Y- Poeet p?íspivku : 24
Age : 59
Location : Most, kraj Ústecký
Registration date : 28. 07. 09
Re: FrodoCar
Hlásím další milník - líznul jsem 160 tis. km.
Během listopadu jsem se stal součástí hry zvané autonehoda.
Bylo to rychlé a jednoznačné - kretén předemnou nelogicky zazmatkoval a dupnul na brzdu. Grandík to ubrzdil s přehledem, ovšem plně naložený Ford Tranzit už jen bezmocně dosmykoval do mého kufru. Oprava dveří, nárazníku a lakování stálo 68 tis Kč, vše hradila pojišťovna týpka za mnou...
Když už Grand stál v servise, domluvil jsem se na výměně rozvodů, k tomu mi našli vymlácené čepy řízení, takže je vyměnili taky. Na cenu opravy se raději ani neptejte...
Můj mechanik nemá na Renaulty nářadí (na rozvody), takže jsem to raději hodil do servisu. Musí mi "Bobeš" ještě nějakou notnou chvilku vydržet... Tak mám alespoň nějakou záruku a "pocit", že originální servis by to měl umět.
Držte se a ať Vám miláčkové dobře jezdí.
Během listopadu jsem se stal součástí hry zvané autonehoda.
Bylo to rychlé a jednoznačné - kretén předemnou nelogicky zazmatkoval a dupnul na brzdu. Grandík to ubrzdil s přehledem, ovšem plně naložený Ford Tranzit už jen bezmocně dosmykoval do mého kufru. Oprava dveří, nárazníku a lakování stálo 68 tis Kč, vše hradila pojišťovna týpka za mnou...
Když už Grand stál v servise, domluvil jsem se na výměně rozvodů, k tomu mi našli vymlácené čepy řízení, takže je vyměnili taky. Na cenu opravy se raději ani neptejte...
Můj mechanik nemá na Renaulty nářadí (na rozvody), takže jsem to raději hodil do servisu. Musí mi "Bobeš" ještě nějakou notnou chvilku vydržet... Tak mám alespoň nějakou záruku a "pocit", že originální servis by to měl umět.
Držte se a ať Vám miláčkové dobře jezdí.
Re: FrodoCar
Povinné hlášení - po čtyřech letech a dvou měsících jsem líznul hodnotu 180 000 km.
Pro radost vkládám fotku z Rakouska a výšky 2 500m n. m.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/228/frodocar.jpg/ nebo:
http://www.frodogalery.cz/galerie/n#!lightbox[pp]/0/
Musím nahlásit dvě závady mého miláčka:
1) Hláška na PP: "Chyba vstřikování" a žlutě "servis". Po cca 2 minutách proražená guma a STOP! Tato hláška blokuje PP, takže už nedostanete žádné další údaje.
řešení problému 2 - kolo nafoukané na 2,2 se na slunci přehřálo a tlak šel na 2,4 - čidlo nahlásí chybu - průraz... Po odfouknutí je třeba chvíli čekat, než čidlo zareaguje...
řešení problému 1 - přehryzané vodiče - asi kunou. Vše opravenu v autorizovaném servise za 1400,- Kč. Zakoupen sprej na kurvy, teda sorry - na kuny..
2) Při jízdě do výšin (viz foto výše) za autobusem v koloně, jednička, dvojka, jednička, dvojka.... kráva na silnici... jednička, dvojka... kochající se kretén v zatáčce, jednička, dvojka... najednou přestala fungovat spojka. Nešlo přeřadit bez toho, že by to nešlo skrz zuby. Odstavení auta, 2 hod klidu a pomalu cesta nazpět. Po schladnutí již vše v normálu.
řešení - nepřehřívat spojku, dochází pak k infarktovým situacím....
Všechny Vás moc zdraví FRODO!!!
Pro radost vkládám fotku z Rakouska a výšky 2 500m n. m.
https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/228/frodocar.jpg/ nebo:
http://www.frodogalery.cz/galerie/n#!lightbox[pp]/0/
Musím nahlásit dvě závady mého miláčka:
1) Hláška na PP: "Chyba vstřikování" a žlutě "servis". Po cca 2 minutách proražená guma a STOP! Tato hláška blokuje PP, takže už nedostanete žádné další údaje.
řešení problému 2 - kolo nafoukané na 2,2 se na slunci přehřálo a tlak šel na 2,4 - čidlo nahlásí chybu - průraz... Po odfouknutí je třeba chvíli čekat, než čidlo zareaguje...
řešení problému 1 - přehryzané vodiče - asi kunou. Vše opravenu v autorizovaném servise za 1400,- Kč. Zakoupen sprej na kurvy, teda sorry - na kuny..
2) Při jízdě do výšin (viz foto výše) za autobusem v koloně, jednička, dvojka, jednička, dvojka.... kráva na silnici... jednička, dvojka... kochající se kretén v zatáčce, jednička, dvojka... najednou přestala fungovat spojka. Nešlo přeřadit bez toho, že by to nešlo skrz zuby. Odstavení auta, 2 hod klidu a pomalu cesta nazpět. Po schladnutí již vše v normálu.
řešení - nepřehřívat spojku, dochází pak k infarktovým situacím....
Všechny Vás moc zdraví FRODO!!!
Naposledy upravil Frodo dne Sun Nov 11, 2012 8:04 pm, celkově upraveno 1 krát
Strana 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Strana 3 z 4
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|