FrodoCar
+20
citron99
mistrli
lukas48
hudy
Lukyn
mkb
ScenicNoir
Vranik
maky
svar
berko
nera738
Lazak
Rostini
_Mickey_
Popenec
jaris
xxmirek
koprda
Frodo
24 posters
Strana 4 z 4
Strana 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kilometry
Dnes jsem líznul cestou krásnou číslovku na mém Scendovi - foceno za jízdy mobilem...
/0/]http://www.frodogalery.cz/galerie/soukrome#!lightbox[pp]/0/
/0/]http://www.frodogalery.cz/galerie/soukrome#!lightbox[pp]/0/
Re: FrodoCar
Včera jasem zažil první poruchu bránící mi v pokračování jízdy:
Čirou náhodou (potřeba jít na malou ) jsem si všimnul, že mi z přední masky stoupá nějaká pára... Pohledem (a přisvícením mobilem) do motorového prostoru jsem zjistil příčinu. Na plastovém krytu motoru praskla jedna ze tří "nožek", která ho jistí na místě. Celý kryt se mírně posunul dopředu, opřel se okrajem o hadičku vedoucí naftu z filtru do čerpadla a následně ji předřel. Výsledkem byl čůrek nafty stříkající všude okolo.
První kolo opravy bylo omotání díry lepící páskou z lékárničky. Asi po 20 km byla páska totálně rozleptaná, tak ji nahradila elektrikářská páska zakoupena na pumpě. Naštěstí jsem se doplížil do servisu Renaultu v Olomouci, kde mi byli ochodni 10 minut před zavíračkou nabídnout odstavení auta do pondělka (byl čtvrtek večer, kufr plný zboží a domů cesta asi 100 km...) nebo zalepení dírky lepidlem (hadice nebyla skladem, nová stojí 1470,-). Byl jsem ochoten akceptovat pouze druhou variantu a tak servisák odmastil hadičku a do vybroušené dírky kápl lepidlo. Pak se servis zamknul a já osiřel... Ovšem lepidlo neschlo a neschlo a neschlo...
A tak přišla další část akce - jelikož Olomoucký Renaul sídlí vedle Baumaxu, vlítl jsem nervózní dovnitř, že vymyslím řešení... A vymyslel! Koupil jsem rychle tuhnoucí dvousložkový tmel, vyhnětl z něj plastelínovou kouli a oblepil jí celou hadičku. Za 10 minut jsem byl ready a stihl se včas dostat do postele.
Nové hadičky jsou objednané, ale autíčko drží zatím i bez nich. Ovšem tmel mám neustále v pohotovosti!!!
Čirou náhodou (potřeba jít na malou ) jsem si všimnul, že mi z přední masky stoupá nějaká pára... Pohledem (a přisvícením mobilem) do motorového prostoru jsem zjistil příčinu. Na plastovém krytu motoru praskla jedna ze tří "nožek", která ho jistí na místě. Celý kryt se mírně posunul dopředu, opřel se okrajem o hadičku vedoucí naftu z filtru do čerpadla a následně ji předřel. Výsledkem byl čůrek nafty stříkající všude okolo.
První kolo opravy bylo omotání díry lepící páskou z lékárničky. Asi po 20 km byla páska totálně rozleptaná, tak ji nahradila elektrikářská páska zakoupena na pumpě. Naštěstí jsem se doplížil do servisu Renaultu v Olomouci, kde mi byli ochodni 10 minut před zavíračkou nabídnout odstavení auta do pondělka (byl čtvrtek večer, kufr plný zboží a domů cesta asi 100 km...) nebo zalepení dírky lepidlem (hadice nebyla skladem, nová stojí 1470,-). Byl jsem ochoten akceptovat pouze druhou variantu a tak servisák odmastil hadičku a do vybroušené dírky kápl lepidlo. Pak se servis zamknul a já osiřel... Ovšem lepidlo neschlo a neschlo a neschlo...
A tak přišla další část akce - jelikož Olomoucký Renaul sídlí vedle Baumaxu, vlítl jsem nervózní dovnitř, že vymyslím řešení... A vymyslel! Koupil jsem rychle tuhnoucí dvousložkový tmel, vyhnětl z něj plastelínovou kouli a oblepil jí celou hadičku. Za 10 minut jsem byl ready a stihl se včas dostat do postele.
Nové hadičky jsou objednané, ale autíčko drží zatím i bez nich. Ovšem tmel mám neustále v pohotovosti!!!
Re: FrodoCar
Takových zkušeností není nikdy dost! Díky
budulajs- Poeet p?íspivku : 62
Location : Brno
Registration date : 22. 11. 11
Re: FrodoCar
budulajs napsal:Takových zkušeností není nikdy dost! Díky
Ano, poučení zní - nikdy nedávejte na motor kryt s ulomenou nožkou a vozte u sebe dvousložkový tmel za 120,- Kč
Re: FrodoCar
Poslední hlášení!
Právě jsem líznul číslovku 200 000 km.
Bez zásadních problémů (mimo vadné nafty...) - pouze pravidelné prohlídky a výměny opotřebených dílů. Zatím mne straší jen vůle v předních kolech vinou vychechlané "řídící" tyče. Cena opravy prý cca 30 tis. Kč. Tak zatím jezdím a dělám že nic.
Držte se!
Frodo
Právě jsem líznul číslovku 200 000 km.
Bez zásadních problémů (mimo vadné nafty...) - pouze pravidelné prohlídky a výměny opotřebených dílů. Zatím mne straší jen vůle v předních kolech vinou vychechlané "řídící" tyče. Cena opravy prý cca 30 tis. Kč. Tak zatím jezdím a dělám že nic.
Držte se!
Frodo
Re: FrodoCar
Ahoj, posílám další povinné hlášení.
Zhruba ve 214tis km se mi začalo stávat, že po zahřátí auta delší jízdou jsem řadil z jedničky na dvojku přes zuby - a to jsem měl spojku až na podlaze. Takže servis a pak následná výměna vidličky mezi 1 a 2 stupněm, výměna synchronů a jelikož už bylo vše dole, tak výměna spojky.
Celková cena 21 tis Kč.
Práce byla na 4 dny, dostal jsem zadara půjčeného Moduska s 1,5 DCi, výborně jsem si s tím zařádil. No a teď už snad bude dlouho klid!
Držte se!
Frodo
Zhruba ve 214tis km se mi začalo stávat, že po zahřátí auta delší jízdou jsem řadil z jedničky na dvojku přes zuby - a to jsem měl spojku až na podlaze. Takže servis a pak následná výměna vidličky mezi 1 a 2 stupněm, výměna synchronů a jelikož už bylo vše dole, tak výměna spojky.
Celková cena 21 tis Kč.
Práce byla na 4 dny, dostal jsem zadara půjčeného Moduska s 1,5 DCi, výborně jsem si s tím zařádil. No a teď už snad bude dlouho klid!
Držte se!
Frodo
Další hlášení
Zdravím všechny!
Dlouho jsem zde nebyl a proto podávám hlášení.
Můj Scenda má už nalítáno regulérních 285 tis. km a zatím neustále slouží.
Kromě klasických výměn opotřebitelných částí mi odešel zámek na pátých dveřích a měl jsem poruchu čtečky karet. To stojí za rozepsání:
Už nějakou dobu jsem cítil větší odpor při zasunování karty do slotu. Pak došlo k tomu, že něco křuplo a kartu jsem zasunul jen do poloviny. Nestačilo to na načtení. V zoufalosti jsem ji zatlačil dále a mohl alespoň dojet. Zastavil jsem se rovnou v Renaultu, kde mi objednali novou čtečku - za cca 1 800 Kč. Druhý den jsem auto odstavil a vyměnili celou čtečku. Až po tom, co jsem si vyžádal starou, jsem zjistil, že je mechanicky i funkčně naprosto v pořádku. Vysvětlení - ulomil se kousek plastu, který spadl na spodní stranu čtečky a zabránil posunutí karty do správné pozice. Jelikož jsem magor a nenašel jsem si čas posvítit do slotu baterkou a vyndat spadlý plast - což mne musím přiznat napadlo, muselo dojít k tomu, že měniči udělali svou práci.
Takže pokud se vám stane něco podobného, víte co to může být. Jo a doma mi leží funkční čtečka, kdyby někdo potřeboval...
Dlouho jsem zde nebyl a proto podávám hlášení.
Můj Scenda má už nalítáno regulérních 285 tis. km a zatím neustále slouží.
Kromě klasických výměn opotřebitelných částí mi odešel zámek na pátých dveřích a měl jsem poruchu čtečky karet. To stojí za rozepsání:
Už nějakou dobu jsem cítil větší odpor při zasunování karty do slotu. Pak došlo k tomu, že něco křuplo a kartu jsem zasunul jen do poloviny. Nestačilo to na načtení. V zoufalosti jsem ji zatlačil dále a mohl alespoň dojet. Zastavil jsem se rovnou v Renaultu, kde mi objednali novou čtečku - za cca 1 800 Kč. Druhý den jsem auto odstavil a vyměnili celou čtečku. Až po tom, co jsem si vyžádal starou, jsem zjistil, že je mechanicky i funkčně naprosto v pořádku. Vysvětlení - ulomil se kousek plastu, který spadl na spodní stranu čtečky a zabránil posunutí karty do správné pozice. Jelikož jsem magor a nenašel jsem si čas posvítit do slotu baterkou a vyndat spadlý plast - což mne musím přiznat napadlo, muselo dojít k tomu, že měniči udělali svou práci.
Takže pokud se vám stane něco podobného, víte co to může být. Jo a doma mi leží funkční čtečka, kdyby někdo potřeboval...
Re: FrodoCar
Jo taky zajímavé. Znám případ, kdy si malej kluk hrál v autě a "omylem" vhodil deseti korunu do čtečky. No a pak dotycny chtěl odjet ale jaksi tam nesla strcit karta. Hledání co, proc, jak az se došlo na kluka. Malej kluk naprosto suverénně prohlásil: Taťka tam taky pořád něco dává aby to jelo, tak proč ne já. Nakonec se deseti koruna podařila vytáhnout ohnutym drátem.
319 000 km
Zdravím vás všechny v novém roce.
Hlásím stav kilometrů - za chvíli mne čekají druhé rozvody - tedy 320 tis. km.
Zatím mi Scenda jezdí jako hodinky, startuje při -20°C, žádné závady, jen výměna opotřebitelných částí.
Ať mi někdo říká, že Renault dělá špatné auta.
Už jsem uvažoval o výměně, ale nějak se mi do toho nechce. Udělám rozvody a letošek ještě s ním pojezdím, uvidíme, co přinese čas.
Držte se!
Hlásím stav kilometrů - za chvíli mne čekají druhé rozvody - tedy 320 tis. km.
Zatím mi Scenda jezdí jako hodinky, startuje při -20°C, žádné závady, jen výměna opotřebitelných částí.
Ať mi někdo říká, že Renault dělá špatné auta.
Už jsem uvažoval o výměně, ale nějak se mi do toho nechce. Udělám rozvody a letošek ještě s ním pojezdím, uvidíme, co přinese čas.
Držte se!
Strana 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
|
|